ThoHa Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Nå i et par måneders tid (kanskje lengre, usikker) har jeg hatt en hevelse på halsen (legen mener kan være "forstørret skjoldbruskkjertel". På kveldstid (nesten hver dag) føles det som om at "noe" blir strammet rundt pusterør/spiserør og jeg svelger mer og mer luft, men får ikke luften opp igjen. Ikke før det har kommet nok ned og da må jeg kaste opp. Etter det så går det stort sett bra ut kvelden, noen ganger kan det komme tilbake samme kveld. Har vært hos lege flere ganger og de finner ikke noe. Tatt maaange blodprøver. Har også vært på CT, der får jeg beskjed om at "det er ingenting, halsen din er helt fin". Det er den ikke!! Nå har det gått dager hvor jeg ikke har merket noe, men plutselig, ut av det blå, kommer det tilbake. Blir frustrert..... Noen som har hørt om noe liknende?? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Kan det være angst? Jeg har hørt folk med angst beskrive omtrent akkurat den følelsen du beskriver der. 1 Lenke til kommentar
ThoHa Skrevet 6. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2017 Nevnte faktisk det for legen selv da jeg naturligvis har googlet en del... Men han mente ikke at det var dette. Har nå prøvd ut noen tabletter en tid, uten noen tegn til bedring. Får høre med en annen kanskje. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 Sjekk om du kan finne noen svar i denne Facebook-gruppen "Iodine And Thyroid Healing Solutions" https://m.facebook.com/#!/groups/336868596466017?ref=bookmarks Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 6. mars 2017 Del Skrevet 6. mars 2017 CT viser anatomi, dvs struktur av og rundt luftveiene dine. En CT kan ikke påvise en funksjonell lidelse, bare en anatomisk lidelse, f.eks. ville en forstørret skjoldbruskkjertel blitt påvist på CT, siden dette er en strukturell forandring. Her kan det vurderes til å være en funksjonell lidelse? Astma? Har du lagt merke til om det kommer til samme tid, eller om det er noe spesielt som utløser det? Det må du i så fall ta opp med legen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå