Gå til innhold

Moto G4 plus det beste valget?

Anbefalte innlegg

Min samboers LG G3 synger på siste verset, den skal trolig inn på service snart pga hyppige restarter, men hun har begynt å tenke på å selge den etter at den blir fiksa og gå for en ny. Pris bør være maks 3k, den skal ha android, kamera bør være minst like bra som G3, gjerne litt bedre og den bør ha lang batterilevetid. Har søkt litt rundt og virker for meg som Moto G4 plus egentlig er den beste kandidaten, er det andre hun bør vurdere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan like godt vurdere Moto G4. Eneste forskjellen er 13mp kamera istedet for 16mp og ingen fingeravtrykkleser. Ellers er de helt like.

Moto G4 plus koster 2200 kroner ca. Moto G4 er på tilbud til 1700 nå.

https://www.prisjakt.no/product.php?p=3679808

Edit: Jeg har G4 plus selv og er veldig fornøyd. Batterikapasiteten er ok og den lades på rundt 50 minutter.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med min G4 plus. Tenkte først at fingeravtrykksleser var litt jålete, men det er faktisk ganske kjekt å ha. Logger for eksempel på nettbanken med fingeren. På den annen side er 1700 kroner helt latterlig billig for en telefon av dette kaliberet, så hvis man er veldig budsjettbevisst er det kanskje verdt å klare seg uten.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten på min moto g4 plus. Fikk den på tilbud i forrige uke for kr 1890,- 

Kundeservicen til motorola er derimot elendig. Android 7 ble sluppet for moto g4 linja for flere måneder siden men det er ingen oppdatering tilgjengelig for min telefon.

Lenke til kommentar

Jeg er også veldig fornøyd med min G4 plus. Tenkte først at fingeravtrykksleser var litt jålete, men det er faktisk ganske kjekt å ha. Logger for eksempel på nettbanken med fingeren. På den annen side er 1700 kroner helt latterlig billig for en telefon av dette kaliberet, så hvis man er veldig budsjettbevisst er det kanskje verdt å klare seg uten.

Likte også fingeravtrykkleseren, så enkel og grei måte og låse opp telefon når man har på skjermlås. Hvordan bruker du den til å logge på nettbanken med? er det en Moto ting eller nettbanken din sin ting?

Lenke til kommentar

Synes du også bør vurdere Lenovo P2, dersom batteritid er en av de viktige fokusområdene. Den har hele 5100 mah batteri, minuset er vel at kamera ikke er tidenes. Etter min mening er 16gb internlagring i G4 Plus for lite, uansett om telefon støtter sd kort eller ikke. Frøkna sin Galaxy A5 med 16GB fylles fort opp etter å ha installert div apper.

Lenovo eier som kjent Motorola, så samme selskapet står bak pretty much. 

https://www.netonnet.no/art/telefon-og-gps/mobiltelefon/motorola/lenovo-p2-dark-grey/235432.11553/?utm_source=prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_prisjamforelse

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Likte også fingeravtrykkleseren, så enkel og grei måte og låse opp telefon når man har på skjermlås. Hvordan bruker du den til å logge på nettbanken med? er det en Moto ting eller nettbanken din sin ting?

Sparebank1s bank-app. Man kan også signere betalinger i Play Store med fingeravtrykksleseren, og listen med kompatible funksjoner kommer nok bare til å vokse. Å skrive inn passord på mobil kan være noe knot, så dette er veldig kjærkomment.

Lenke til kommentar

Det ble G4 plus. LG G3en hennes døde plutselig helt for 2 timer siden. Ei venninne hun var på trening sammen henne hadde G4 plus og hun prøvde den, hun likte den godt og ble overbevist. Clas Ohlson hadde den på lager så nå holder vi på å legge inn kontakter etc. Takk for hjelpa selv om hun kanskje tok mindre betenkningstid enn jeg håpet ;)

Lenke til kommentar

Det ble G4 plus. LG G3en hennes døde plutselig helt for 2 timer siden. Ei venninne hun var på trening sammen henne hadde G4 plus og hun prøvde den, hun likte den godt og ble overbevist. Clas Ohlson hadde den på lager så nå holder vi på å legge inn kontakter etc. Takk for hjelpa selv om hun kanskje tok mindre betenkningstid enn jeg håpet ;)

Min G3 døde også idag mellom  kl 17 og 18 enplass.. Har de sendt ut en oppdatering eller noe om ikke har gått veien... Det med hyppige restarter kan være batteri problem

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har samboeren min hatt sin G4 plus et par uker. Hun er kjempefornøyd med alt foruten kameraet. Utendørs og i godt lys er det bra, men innendørs kommer det skikkelig til kort mot LG G3 grunnet mangelen på OIS. Det er vanskelig å holde mobilen helt stille. Når bildene innendør klaffer blir de bedre enn med G3, men generelt sett gjør G3 en bedre jobb da den greier de fleste bilder. Tror hun gladelig hadde betalt en tusenlapp til for OIS.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...