Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Giske, pannekakeøya.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Endelig et bilde med piksler i høyde og bredde, nedskallert slik at jeg slipper datamaskin og det som større er. Det de risikerer er manglende kommentarer fra min side hvis det kan være en trussel:-). Godt komponert landskapsbilde fra vakre Sunnmøre, det er noe eget med Møre og Romsdal:-). Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hvor mange bor der på den ø ? fint billede derfra..ja sikke en trafik kaos det kan blive i fest tiden :-) hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Hvor mange bor der på den ø ? fint billede derfra..ja sikke en trafik kaos det kan blive i fest tiden :-) hilsen Suss Det bor 815 personer på Giske, så det blir ganske intenst når en stor festival skal arrangeres der. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Endelig et bilde med piksler i høyde og bredde, nedskallert slik at jeg slipper datamaskin og det som større er. Det de risikerer er manglende kommentarer fra min side hvis det kan være en trussel:-). Godt komponert landskapsbilde fra vakre Sunnmøre, det er noe eget med Møre og Romsdal:-). Mvh Gunnar Fint at du er fornøyd med mitt bilde da Gunnar! Møre og Romsdal er flott,men det er det jaggu mange andre plasser også, både sørafor oss og nordafor. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Endelig et bilde med piksler i høyde og bredde, nedskallert slik at jeg slipper datamaskin og det som større er. Det de risikerer er manglende kommentarer fra min side hvis det kan være en trussel:-). Godt komponert landskapsbilde fra vakre Sunnmøre, det er noe eget med Møre og Romsdal:-). Mvh GunnarFint at du er fornøyd med mitt bilde da Gunnar! Møre og Romsdal er flott,men det er det jaggu mange andre plasser også, både sørafor oss og nordafor. Helt enig med deg, særlig det siste, nordafor..... Det er slettes ikke bare i Møre og Romsdal at naturen er severdig og fotogen. Men når det er sagt . . mange fine bilder i kritiikken kommer vel nettopp fra "Møre og Romsdal" (litt tungvint navn på et fylke . . .eller?). Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Endelig et bilde med piksler i høyde og bredde, nedskallert slik at jeg slipper datamaskin og det som større er. Det de risikerer er manglende kommentarer fra min side hvis det kan være en trussel:-). Godt komponert landskapsbilde fra vakre Sunnmøre, det er noe eget med Møre og Romsdal:-). Mvh GunnarFint at du er fornøyd med mitt bilde da Gunnar! Møre og Romsdal er flott,men det er det jaggu mange andre plasser også, både sørafor oss og nordafor. Helt enig med deg, særlig det siste, nordafor.....Det er slettes ikke bare i Møre og Romsdal at naturen er severdig og fotogen. Men når det er sagt . . mange fine bilder i kritiikken kommer vel nettopp fra "Møre og Romsdal" (litt tungvint navn på et fylke . . .eller?). Mvh.Oddvar Det er jo Møre både sør og nord for Romsdal:-) 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 De er jo møre både sør og nord for Romsdal, - mener du vel?;-) Tror vi stopper her. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Endelig et bilde med piksler i høyde og bredde, nedskallert slik at jeg slipper datamaskin og det som større er. Det de risikerer er manglende kommentarer fra min side hvis det kan være en trussel:-). Godt komponert landskapsbilde fra vakre Sunnmøre, det er noe eget med Møre og Romsdal:-). Mvh GunnarFint at du er fornøyd med mitt bilde da Gunnar! Møre og Romsdal er flott,men det er det jaggu mange andre plasser også, både sørafor oss og nordafor. Helt enig med deg, særlig det siste, nordafor.....Det er slettes ikke bare i Møre og Romsdal at naturen er severdig og fotogen. Men når det er sagt . . mange fine bilder i kritiikken kommer vel nettopp fra "Møre og Romsdal" (litt tungvint navn på et fylke . . .eller?). Mvh.Oddvar Det er jo Møre både sør og nord for Romsdal:-) De er jo møre både sør og nord for Romsdal, - mener du vel?;-) Tror vi stopper her. For noen tullekopper dere er! Vil bare informere om at jeg ikke er sunnmøring...jeg bare bor der. Jeg er oppvokst i ei bygd som heter Kleive som ligger i Romsdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg