Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Kanskje mangen av dere syns dette er et puuur kjedelig innlegg..men jeg får kanskje et svar.. Jeg har skrevet noen innlegg nå...men det står ikke at jeg har gjort det..0 står det... Irriterer meg grenseløst.. HVA er meningen med det liksom?Ekke mine innlegg verdt noe liksom? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det du poster i Off-topic teller ikke... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hey... De i offtopic legges ikke til.. Det var noe de begynte med for 3uker siden omtrent.. Har selv (CFD) over 1000innlegg som ikke er lagt til.. Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Åkei, men da er jeg med.. Nei jeg er ganske så ny på denne siden så jeg skjønnte liksom ikke det der.. Men takk for svar uansett.... hyggelig hyggelig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Velkommen dah. Og ern...hvorfor poste i off-topic som første post? Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 testing kanskje.. Lenke til kommentar
Shimmer Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ja, en kan jo stort sett gjøre hva en vil.. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Og hvorfor svarer CFD av og til med profilen til CreatureCanis??? Har lurt på det en stund nå Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og hvorfor svarer CFD av og til med profilen til CreatureCanis???Har lurt på det en stund nå Jepp det har irritert meg lenge nå. Snart vet eg ikke kem eg skal skrive til hvis eg skulle det liksom. Btw hadde offtopic postene telt så hadde vel eg hatt ca 1500-2000 flere post i counteren+ de ca2000 også som eg har mistet i de trådene som har blitt slettet og forsvunnet gjennom tidene. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ganske kjedelig at ikke postene i Offtopic telles lenger. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ganske kjedelig at ikke postene i Offtopic telles lenger. Hvorfor det? Post count betyr jo ikke så mye Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Og hvorfor svarer CFD av og til med profilen til CreatureCanis???Har lurt på det en stund nå de er looove birds Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Få opp telleren på off topic:D tenk på oss som ikke her noe liv, men vil bare sitte å se på at telleren går opp... det er litt vanskelig å gjøre det andre steder enn off topic siden man må bruke hodet på de andre stedene. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ganske kjedelig at ikke postene i Offtopic telles lenger. Hvorfor det? Post count betyr jo ikke så mye hør på k*ken da.. her teller alt! Må ha masse posts, det viser hvor mye makt du har Endret 3. desember 2003 av Loffelur Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Ganske kjedelig at ikke postene i Offtopic telles lenger. Hvorfor det? Post count betyr jo ikke så mye hør på k*ken da.. her teller alt! Må ha masse posts, det viser hvor mye makt du har Her har vi et godt eksempel på ei forumhore no offence Loffelur Endret 3. desember 2003 av StrongBad Lenke til kommentar
knutby Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Her er vi alle horer no offence alle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå