Gå til innhold

Et felt...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V2 viser hva som har hendt. Begge syklene har kollidert

front mot front med hverande med den følgen at begge, en voksen og et barn, ligger alvorlig skadet eller død ved siden av.

Jeg ser blod over alt her.

Midtdelere også på gang og sykkelveier må være et krav.

På forsiden av bildekritikken fikk jeg ved første blikk inntrykk av at denne veien forsvant rett inn i Helenes motiv fra Giske.

Hvor er dette?

Mvh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

V2 viser hva som har hendt. Begge syklene har kollidert

front mot front med hverande med den følgen at begge, en voksen og et barn, ligger alvorlig skadet eller død ved siden av.

Jeg ser blod over alt her.

Midtdelere også på gang og sykkelveier må være et krav.

På forsiden av bildekritikken fikk jeg ved første blikk inntrykk av at denne veien forsvant rett inn i Helenes motiv fra Giske.

Hvor er dette?

Mvh.Oddvar

Hei Oddvar !

Takker for hyggelig , positiv og ikke minst fantasifull kommentar .

Plasseringen av bildene gjorde at også jeg fikk inntrykk av at gang/sykkelveien forsvant inn i motivet fra Giske . Det ble en ganske fantasifull tolkning av v2 , ser nå at det er lett å tolke det slik .

Dette er en nylig ferdigstilt veistrekning med eget kollektivfelt , tofelts sykkelsti og gangvei for fotgjengere . Hele denne veibiten tok det over et år å fullføre - den er knapt en km . Og til x antall millioner .

Det beste er at når den nye tunellen kom sank trafikken slik at dette sannsynligvis var unødvendig.

Dette er Sandeidveien i Fyllingsdalen .

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...