jeps79 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hei. håper dette er ca rett kategori. Jeg har vurdert å kjøpe meg større lagringsplass enten på dropbox, eller google.drive. men så ser jeg nå at komplett har 24t kampanje på microsoft office 365-pakke med bla 1tb onedrive plass. det koster 199 for en 1års lisens. så mine 2 spørsmål: 1.er dette en billig måte å ha 1tb nettlagring i ett år, (i tillegg til office-pakken) eller er det noe jeg ikke får med meg her. 2.kan jeg kjøpe feks 2 lisenser, å bruke den ene om ett år til å fornye? Tommy Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hei Hadde selv Dropbox i rundt 3 år før jeg fant ut at OneDrive var like greit da jeg uansett skulle kjøpe Office 365 så jeg byttet over. OneDrive, både Windows-appen og iPhone-appen er 95% lik Dropbox, så jeg ble veldig fornøyd. Selv når man kjøper Office 365 til fullpris er det fortsatt langt billigere enn Dropbox. Så svaret på dine to spm. er ja og ja. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 OneDrive Personal eller OneDrive for Business? Ville selv aldri betalt for noen av dem. OneDrive for Business er basert på Sharepoint, så da kan du jo tenke deg hvor bra den er. OneDrive Personal er helt ok.. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Er ikke noe forskjell på OneDrive for Business og OneDrive Personal etter at Microsoft lanserte den nye OneDrive versjonen (populært kalt NGSC). OneDrive for Business bruker nå samme stabile sync som OneDrive Personal Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Ah, da er den jo litt mer brukbar.. Lenke til kommentar
jeps79 Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå