Janzen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg har ett særdeles plagsomt problem når det kommer til opptak av spill. Absolutt alle lyder i spillene er ca. 80% lavere enn det de skal være i opptakene. Programmer jeg har testet mednVidia Shadowplay DxTory O.B.SOpptak av konsoll fungerer 100% med OBS Problemet startet en gang i Desember 2016, bare over natten. Har re-installert Windows 10 3 ganger siden problemet oppstod. Lyd instillingene i spillene er satt til 100% Har prøvd å bruke anlegget for spill-lyd uten suksess. På det ene bildet under ser dere at jeg har 3 lydfiler. Dette får jeg ved å bruke DxTory. Mic: Blue Yeti In-Game: Logitech G35 Discord: Øreplugg koblet via lydanlegget til maskinen Det andre bildet, som er tatt opp i går er med Shadowplay, og jeg er nødt til å booste volumet under redigering med 18db for å få någen lunde brukbart volum. Der tok jeg opp Discord + spillet, og som dere ser, så er det minimalt med lyd som er tatt opp. Er det NOEN her som kan hjelpe? Jeg begynner å bli noe desperat og vurderer å kaste X antall kroner på nytt hovedkort og CPU snart. Her er PC'en. (Kopiert fra steam, derfor den er litt rotete). Motherboard : ASUS SABERTOOTH Z97 MARK 1, Socket-1150Graphic Card : Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix GLHCPU : Intel Core i7-4790K @ 4.50GHzCPU Cooler : Noctua NH-D15RAM : Kingston 1600MHz 16gb DDR3Power Supply : Silverpower 850wHDD : WD Desktop Black 3TB | 2x Seagate Barracuda 3TBSSD : 2x Samsung 850 PRO 512GB 550/520MB/s Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 Greit. Går ut i fra at folk her ikke vet hva som muligens er galt. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Er et par ting som diskuteres her som kanskje kan hjelpe. https://forums.geforce.com/default/topic/949147/shadowplay-volume/ https://forums.geforce.com/default/topic/982552/geforce-experience/low-audio-with-replay-record-with-shadowplay/ Er problemet ditt relatert har det neppe noen hensikt å bytte hovedkort/lydkort. Endret 1. mars 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå