Leif Olsson Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ærfugel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Litt å velge i for denne karen. Flott fuglebilde! Mye ærfugl på havna i Kristiansund. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Takk Gunnar før hyggelig kommentar. Kanske tenkt seg to koner? ;-) Fint at du også har ærfugl. Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvor skulle det ellers være ender hvis ikke på Andøya? Efjord (hvor jeg bor) er det også masse ærfugl. Ser at de svømmer riktig vei og dermed slipper du nok å lage en speilvendt versjon ;-). Skarpt bilde med flotte farger av noen av mine nærmeste naboer. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Takk Oddvar, før hyggelig kommentar. Så riktig, svømmer riktig vei ;-) Artig at du å har slike naboer. Er også noen praktærfugel i ei stor flokk. Mvh Leid Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flott bilde av ærfuglen dette. Det er vel han Leif som svømmer sist Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Hei Melvin Takk før hyggelig kommentar. Så riktig, er meg som jakter på ny kone hehe Mvh Leif Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Veldig bra Leif, du er kjempeflink med fuglfotografering Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Veldig bra Leif, du er kjempeflink med fuglfotografering Hei Jimmy Takk før hyggelig kommentar. Fugler er mine favoritter, og ved min plass på øya, er det mange av dem og mange muligheter at fange dem på bilde då. Lyset er også som best nå på våren, hm? kanske vinter/vår Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg