Gå til innhold

[Løst] Ny laptop - generell bruk, lite spilling - max 7000

Anbefalte innlegg

Nå denne uka tenkte jeg å handle ny laptop. Men jeg aner ikke hva man må velge i havet som er der ute.. Så for meg en med skjermstørrelse mellom 13-17" (helst 15). Det beste hadde vært SSD+HDD men aner ikke om det finnes slike løsninger i det bærbare markedet?

Minimum SSDstørrelser er 250GB, helst mer om ikke man får med harddisk i tillegg.

Prosessor, minimum i5?? Skal brukes til det vanlige: nettbank, facebook, film, og leking i photoshop på amatørnivå x1000. Kanskje lett spilling om det ikke koster alt for mye ekstra.

Må man betale store summer for å få et greit skjermkort? Tenker noe som kan drive minecraft eller csgo greit. 

Ingen meninger om merke. Må være Windows.

Og så for å få det sagt. Jeg sier at budsjettet er 6000, så kan dere anbefale noe inntil maks 7000 ;)

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv følgende pc: https://www.komplett.no/product/898920/pc-nettbrett/pc-baerbar-laptop/alle-pc-er/lenovo-ideapad-510-156-full-hd-matt# den er innenfor budsjett 6.995, den har 256 GB SSD + 1 TB snurredisk. Den har et GeForce 940MX skjermkort som drar eldre spill i alle fall. Skal holde greit til minecraft og csgo. Er i alle fall veldig fornøyd med den.

Og den når jo opp i de fleste kravene du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...