Pande Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 13 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Grunntall og primtall. Minner litt om skjønnskrift fra min tid på barneskolen. Kan ikke ha noe med fredag å gjøre da det forbindes med ordenstall. Det jeg tenker på er Rudolf Nilsens dikt:-). Spesielt dette i high-key. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Pande Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Grunntall og primtall. Minner litt om skjønnskrift fra min tid på barneskolen. Kan ikke ha noe med fredag å gjøre da det forbindes med ordenstall. Det jeg tenker på er Rudolf Nilsens dikt:-). Spesielt dette i high-key. Mvh Gunnar Takker for kommentar Gunnar:-) Tallenes tale...Hvorfor skriver de 13 på veggen...og hvorfor stopper jeg opp og foreviger det? Noe må det jo være... Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Grunntall og primtall. Minner litt om skjønnskrift fra min tid på barneskolen. Kan ikke ha noe med fredag å gjøre da det forbindes med ordenstall. Det jeg tenker på er Rudolf Nilsens dikt:-). Spesielt dette i high-key. Mvh Gunnar Takker for kommentar Gunnar:-)Tallenes tale...Hvorfor skriver de 13 på veggen...og hvorfor stopper jeg opp og foreviger det? Noe må det jo være... Jeg synes Roar hadde den beste kommentaren på foto.no:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg