tisthamar Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Har en bærbar acer, når eg slår den på virker alt normalt...bakgrunnsbilde osv, etter eg logger meg inn blir skjermen svart.. Tips til å fikse dette? Skjermen fungerer jo åpenbart Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Du har ikke vært borte i funksjonstasten med de to skjermene på? Så den tror den er koblet til projektor. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Formulerte meg kanskje dårlig, har du prøvd å trykke på den funksjonstasten da? Bare for å sjekke? Lenke til kommentar
tisthamar Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Neida, formuleringa var grei den, trykte på knappen men ingenting skjedde, forsatt svart skjerm.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mange som har hatt dette. Og mange løst det med å slå av hybrid boot (fast startup). Du må prøve på en safe boot for å komme inn i windows slik at du kan disable. Det er også tilfeller med startisback og classic shell som har medført samme , diskuteres litt it i tråden her http://www.tomshardware.co.uk/answers/id-2316102/windows-stuck-black-screen-cursor-login.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå