Gå til innhold

Joshua French løslatt - tilfeldig tidspunkt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dømt av apekatter vel og merke......

Dømt av en kenguru domstol nede i Kongo. :roll:

Når geita_ blir forbigått i usmakelige vendingene så har tråden lagt lista farlig lavt.. Dette er ikke noe random kommentarfelt for skap-rasister på bøgda.

At domstoler og rettergang i Kongo virker lite organisert og mindre troverdig kan vi vel si oss enige i uten å hovere som idioter og spille på rase for man håpe.

Jeg bor ikke "på bøgda" men fint at du antar noe om noen du aldri har møtt :)

De kunne vært fra Grønland eller fra Russland, jeg hadde allikevel omtalt dem som apekatter uavhengig av rase. 

Domstoler og rettergang i Kongo er ikke lite organisert eller mindre troverdig. Det er ikke-eksisterende og antar form som barn i utviklede land leker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Når geita_ blir forbigått i usmakelige vendingene så har tråden lagt lista farlig lavt.. Dette er ikke noe random kommentarfelt for skap-rasister på bøgda.

At domstoler og rettergang i Kongo virker lite organisert og mindre troverdig kan vi vel si oss enige i uten å hovere som idioter og spille på rase for man håpe.

De kunne vært fra Grønland eller fra Russland, jeg hadde allikevel omtalt dem som apekatter uavhengig av rase. 

Domstoler og rettergang i Kongo er ikke lite organisert eller mindre troverdig. Det er ikke-eksisterende og antar form som barn i utviklede land leker.

Ser du ror for harde livet, mye lettere å bare droppe den usmakelige rasist-retorikken i første omgang. Selvfølgelig antar man at du er en bygdetulling uten alt for mye livserfaring når du klarer å skrive noe så idiotisk nedlatende, hadde du ventet en annen respons på dette her? Det er helt vanlig å bli snakka til når man har vært ett rasshøl,  eller er du kanskje helt ny her i livet?

Lenke til kommentar

Selvfølgelig antar man at du er en bygdetulling uten alt for mye livserfaring når du klarer å skrive noe så idiotisk nedlatende, hadde du ventet en annen respons på dette her?

Hvilken respons fortjenes for de som skriver noe "idiotisk nedlatende" om de som bor på landet?

Jeg vet du liker en god diskusjon, men dette var ett patetisk søkt forsøk på å forsvare en rasist. Move on.

Lenke til kommentar

Ser du ror for harde livet, mye lettere å bare droppe den usmakelige rasist-retorikken i første omgang. Selvfølgelig antar man at du er en bygdetulling uten alt for mye livserfaring når du klarer å skrive noe så idiotisk nedlatende, hadde du ventet en annen respons på dette her? Det er helt vanlig å bli snakka til når man har vært ett rasshøl,  eller er du kanskje helt ny her i livet?

Er jeg på kanten om jeg er nedlatende i synet på et "rettsvesen" som per definisjon ikke er et rettsvesen?

Kongo har aldri hatt et fungerende rettsvesen og rettssikkerhet er ikke tilstede.

Det vil ta årtier samt en radikal omstrukturering av hele landet før det kommer på plass noe som kan ligne siviliserte domstoler osv.

Det er åpenbart at ingen har utdannelse i rettsvesenet i Kongo, det "lekes butikk" og absolutt ingen uttaler seg engang på måter som kan sammenlignes med andre land hva jus angår.

Dette kan bivånes om man har fulgt med litt.

Nå løslates kanskje French, av hensyn til hans mor. Vel, det var jo saklig. Det ville ikke skjedd i noe som helst utviklet land.

Jeg synes det er morsomt å iaktta din direkte henladenhet til å gå ad hominem. Det gir deg ikke troverdighet.... :)

Lenke til kommentar

Jeg vet du liker en god diskusjon, men dette var ett patetisk søkt forsøk på å forsvare en rasist. Move on.

Nei, jeg som kjent har intet til overs for hverken rasister, nasjonalister eller de som syns at byfolk er overlegne de fra landet.

Nei, men jeg syntes at anti-rasister er intellektuelt overlegne rasister. Og når jeg med 37 års fartstid innenfor ring 3 enda har til gode å møte en vaskeekte rasist face to face her i Oslo, så er det til dels naturlig å tenke seg at de som bor lengst vekk og som har møtt færrest av våre nye landsmenn også er de som fornekter seg minst i omtalen av dem nettopp på grunnlag av at de egentlig ikke helt hvem disse menneskene er. Det hele blir kvalmende urettferdig og jeg vet ikke med deg ,men jeg har nå ihvertfall nulltoleranse når det kommer til mobbing på grunnlag av ting vedkommende selv ikke kan noe for. Og da altså iikke på samme måte som når jeg mobber deg for å være noe så rart som liberalist ;) Det var egentlig ikke mer enn det.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig antar man at du er en bygdetulling uten alt for mye livserfaring når du klarer å skrive noe så idiotisk nedlatende (...)

Fikset sitatet for deg...

Hehe, tullinger finner man nok overalt ja, ikke bare blant utlendinger ei heller bare blant bygdefolk ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...