Gå til innhold

Nytt parti vil ha mer frihet og mindre stat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

liberalisme vil dø snart

 

Om du mener det lever i dag, så er jeg ikke enig, det er et ekstremt lite nisjeparti/stemmer i norsk sammenheng, og jeg tipper det vil fortsette som det, kommer neppe til å forsvinne helt.

 

AtW

 

 

Jeg tror liberalisme går veldig bra i Norge , det har innflytelse over strotinget og mennesker som bor i Norge . resultater er veldig dårlig og opplevelse av skandinaviske land sier at liberalisme er morderisk for samfunn og kultur 

Lenke til kommentar

Fri innvandring er ikke så veldig farlig uten en forlokkende velferdsstat og sosiale ytelser. 

Nei, ikke spesielt ... så da er i så hendseende valget man har:

 

1. Sperre disse folkene ute, i situasjoner som er svært prekære

 

2. La de slippe inn, men ikke la dem få tilgang til velferdsstaten

 

Begge går da ut på å ikke hjelpe de som trenger hjelp ... medmindre individer er villige til å hjelpe de som er i nød da. ;)

 

 

Jeg tror liberalisme går veldig bra i Norge , det har innflytelse over strotinget og mennesker som bor i Norge . resultater er veldig dårlig og opplevelse av skandinaviske land sier at liberalisme er morderisk for samfunn og kultur

Det er nok nasjonalismen og sosialismen som er grunnfjellet i Norge politisk sett, så du får glede deg over det.

 

Liberalisment er stort sett irrelevant, og har ikke hatt noen som helst innflytelse det siste århundret. Hvorvidt liberalismen vil fortsette å være irrelevant, eller ikke, avhenger til stor grad på hvorvidt den vinner diskusjonen eller ikke.

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Liberalisme er bæsj, promp og tiss"

 

De vante argumentene, ja. Man trenger jo ikke gå for å bli størst, heller - et par mandater kan være alt som trengs for å få en viss grad av innflytelse.

 

Nettopp! Jeg vil ikke at liberalistene får majoritet, men som et 5% parti så kan de ha en positiv kraft på norsk politikk. 

Lenke til kommentar

 

Mange nok til at de er Norges raskest voksende parti og har nok underskrifter til å stille landsdekkende til stortingsvalget til høsten.

 

Hvis et parti har en medlem og får en til, vil det være norges raskest voksende parti med 100% vekst, så det sier mer om hvor irrelevant de folka er.

De har over 2000 medlemmer som de har fått på litt over 2 år, og er altså Norges raskest voksende parti, Slettes ikke irrelevante, men et parti som kan bli en maktfaktor i fremtiden om de får inn noen mandater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...