Niklasp Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Vi fikk prøve oppfølgeren til fjorårets beste budsjettmobil.SNIKTITT: Motorola Moto G5 Moto G5 er bare en liten forbedring fra i fjor, og det er akkurat det vi hadde håpet Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Sikkert fine telefoner men min g4 plus som ifølge motorola skal ha android 7 sitter igjen på android 6 og det er er over et halvt år siden forrige sikkerhetspatch. Lenke til kommentar
Slaps Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Sikkert fine telefoner men min g4 plus som ifølge motorola skal ha android 7 sitter igjen på android 6 og det er er over et halvt år siden forrige sikkerhetspatch. Det ble slik kort etter Lenovo kjøpte Motorola, dessverre Lenke til kommentar
Paulson Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Nå kan det vel også sies at Motorola har tjent på oppkjøpet frå Lenovo. De har pøst den ene modellen etter den andre ut på Markedet, og sjølv om noen har floppet, så er det også noen som har hatt braksuksess. Dette tror eg ikkje de har klart utan kinesisk teknologi og kapitalinnsprøytning. Men uansett; gledelig at Motorola er tilbake på gamle høyder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg