MotoG Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Kanaripiplerke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Et fint bilde av kanariepiplerke, Melvin. Ja kanske lerken nå skal heite Melvin ? Mvh Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Kanskje bommer jeg når jeg antar at bildet har tapt litt på croppinga. Avstand til motiv fremgår ikke av exif, men 500 mm sier jo noe. Det er jo en gang slik at vi vil ha mest fuglt "for penga" i bildet. Men det kan ofte lønne seg med litt mindre fugl og litt mer skarphet da det ikke alltid er lett å kompensere for tapet i etterarbeidet ved bruk av andre filtre er nå min erfaring selv om om jeg ofte forsøker. Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Et fint bilde av kanariepiplerke, Melvin. Ja kanske lerken nå skal heite Melvin ? Mvh Leif Her må det være en trykkleif. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Kanskje bommer jeg når jeg antar at bildet har tapt litt på croppinga. Avstand til motiv fremgår ikke av exif, men 500 mm sier jo noe. Det er jo en gang slik at vi vil ha mest fuglt "for penga" i bildet. Men det kan ofte lønne seg med litt mindre fugl og litt mer skarphet da det ikke alltid er lett å kompensere for tapet i etterarbeidet ved bruk av andre filtre er nå min erfaring selv om om jeg ofte forsøker. Roar Takker for god kommentar. Det ble kanskje litt uskarpt, men ikke hverdagskost for meg og få denne på brikka. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Et fint bilde av kanariepiplerke, Melvin. Ja kanske lerken nå skal heite Melvin ? Mvh Leif Her må det være en trykkleif. Greit det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg