hsdhsfhsf Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) På timen om en er trofast kunde uten noe negativt på timen om en er helt ny kunde, alltid. Trofast medlemskap spiller 0 rolle. 0... 0 eneste som spiller rolle er tallene, hvor mye ek, hvor mye lån og hvor god betjeningsevne og vilje. thats it. ingenting annet teller. Endret 1. mars 2017 av h2k_InnleggNO 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg fikk lån på timen, ved at jeg stilte med 10% egenkapital Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg fikk lån på timen, ved at jeg stilte med 10% egenkapitalOg når gjorde du det? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg fikk lån på timen, ved at jeg stilte med 10% egenkapitalOg når gjorde du det? litt over 1 år siden nå, men da for ny bil Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg fikk lån på timen, ved at jeg stilte med 10% egenkapitalOg når gjorde du det? litt over 1 år siden nå, men da for ny bil Så hva får deg til å tro at det har noe som helst relevans for denne tråden? 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Jeg fikk lån på timen, ved at jeg stilte med 10% egenkapitalOg når gjorde du det? litt over 1 år siden nå, men da for ny bil Så hva får deg til å tro at det har noe som helst relevans for denne tråden? Hva er egentlig forskjellen? Spørsmålet var hvor lenge det tok å få svar på lån Det ble ikke nevnt beløp Lenke til kommentar
heltsjefen Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Fikk du en fornuftig begrunnelse? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Det var dumt du ikke fikk lånet innvilget TS. Det er godt mulig andre banker vil gi deg lån. Lykke til videre Endret 1. mars 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå