Gjest Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 hvor lang tid pleier slikt å ta? Er det ille hvis jeg ringer og spør hvordan det går? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Gått to dager som i Fredag og i dag? Lørdag og søndag er ikke virkedager.. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hjelper nok lite å mase. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Gått to dager som i Fredag og i dag? Lørdag og søndag er ikke virkedager.. ja fredag og idag Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 I Norge starter helgen torsdag kl 14, så sånn sett er det bare gått 1 dag 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 I Norge starter helgen torsdag kl 14, så sånn sett er det bare gått 1 dag grusomt å vente ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvor lang behandlingstid pleier å stå på nettsidene til banken. Tror vi har måtte vente en til to uker før vi fikk svar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvor lang behandlingstid pleier å stå på nettsidene til banken. Tror vi har måtte vente en til to uker før vi fikk svar. såpass ja, nei da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Fikk svar på ett par timer jeg Men det er bare å smøre seg tålmodighet. Du kan jo evt ringe saksbehandler i morgen/onsdag å høre hvordan det ligger an. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg måtte vente et par dager på svaret mitt, fordi saksbehandler ikke skjønte lønnslippene mine, de ringte meg dagen etter å lurte på "onshore-tillegg" var for noe Du får svaret fort nok tenker jeg, om rådgiveren var sikker på sin sak i banken under møtet, så får du nok innvilget lånet ditt skal du se Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 På timen om en er trofast kunde uten noe negativt Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 som regel må disse saksbehandlerne sende det videre for å få godkjenning fra "høyere makter". jeg fikk beskjed under møtet av saksbehandleren at det nok ikke ble noe problem å få invilget lånet men måtte ha godkjenning, det tok vel ca 2-3 dager før den kom. Er bare å smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 fikk mail nå "...har desverre ikke fått sett på saken din enda, men skal gi svar i løpet av uken.." gah... seriøst.. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Har du det travelt så kan det være ein idé å søke fleire bankar parallelt og akseptere det fyrste tilbudet du får og deretter melde frå til dei andre bankane om at du ikkje treng lån hos dei likevell. Ellers så kjem dette ann på kva formelle rutiner din bank har, og på kva som må undersøkast før lånet kan innvilgast. F.eks. så vil du nok med god inntekt, fast og sikker jobb og lav gjeld få raskare svar når du søker om eit lite lån, enn dersom du er i motsatt situasjon og søker om eit stort lån. Jo meir komplisert det er å berekne risikoen for at du er i stand til å betale lånet, jo lenger tid tek det å gi eit sikkert svar. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Fjernet etter oppfordring Endret 1. mars 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Jeg spurte staten om noe for ett år siden, de har enda ikke svart.Og hvordan er dette relevant for noe? 2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mannen får smøre seg med tålmodighet. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 for de som lurte: fikk ikke lån ! men takk for svarene og hjelpen Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Bygg opp egenkapitalen noe mer så blir det nok "Ja" neste gang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Søk i flere banker? Anonymous poster hash: 76296...3d1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå