Lucifer 666 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Såvidt jeg har forstått kan man bruke Norton Ghost til å kopiere en harddisk. Kan man gjøre dette med disken til XBOX også?? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Går vel an, siden det er en helt vanlig harddisk. Men personlig synes jeg DiskCopy fra Powerquest er best og kjappest hvis en bare skal koipere en hel disk. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Men PC'en finner ikke disken som det er XBOX stasj instalert.... Bruker den et filsystem som ikke Windows kan se?? Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Det vet jeg ikke, fyr opp PM og se hva du får Lenke til kommentar
nikey Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 xbox bruker FATX. sjekk ut xbox-scene.com du trenger et eller aent prog til å klare å lese disken. #xbins på EFNET er også en bra plass å starte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå