akelbo Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Brukte nesten tre år på til sammen 714 spill.En spiller har fullført samtlige Nintendo Entertainment System-spill Lenke til kommentar
VFish.Civi Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Sett mye på twitch-streamen til TMR. Utrolig tøft at han klarte å fullføre alle NES spillene! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Sett på TheMexicanRuner når han har vært på GDQ, fantastisk hyggelig fyr virker det som. Selv om jeg ikke liker spillene han spiller så gjør kommenteringen det underholdende alikevel! En gratulasjon, eller fler, er på sin plass Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Spelunker måtte vel være passe seigt å komme igjennom hvis man spiller originalen med original maskin. Kontrollene er ikke helt gode til å plukke opp hva du vil når man er i tau (superkjapp auto-fire på hopping hjelper på det) i tillegg til feller. Fiksa det greit med det og Game Genie og unlimited lives. Endret 4. mars 2017 av vidor Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Syk, syk mann.... Lenke til kommentar
mcduck0 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Oppdaget dette prosjektet for rundt 10 mnd siden og har siden det fulgt det nesten daglig. Blir merkelig nå som det er over. Gratulerer til TMR! Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 At det går an. Må da finnes noen spill som er temmelig vrient å komme igjennom. Gratulerer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Først trodde jeg det var snakk om de 30 spillene som kommer på den nye overprisa emulatoren. Men dette var mye mer imponerende. Lenke til kommentar
DickJustice Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Den første offisielle. Sikkert andre som har gjort noe lignende uten å dokumentere det. Trodde foresten det var fler spill enn drøyt 700. Mange av spilla går det vel strengt talt ikke å "runde" heller, men jeg forstår at man må ha noen slags form for system på det. Hvis han mener SNES blir lett sammenlignet med NES er han dum. Det blir hvertfall ikke lettere. Bedre om han sa han ikke orka i steden for å være "bertie big bolocks". Jeg ser Shadowgate i bunken på bildet. Remaster nå. Jeg er klar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå