oizann Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Har et asus p4s533mx hovedkort på dette er det koblet 3hder og en cdrom,de fungerer fint,samt at jeg har en slik http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=8&s=pl på denne igjen har jeg koblet en hd,men etter jeg kobler til den hden,så booter ikke maskin,den stopper rett i det den skal til og starte win2000,rett før der man kan trykke F8...noen som har noe smart og si? Endret 2. desember 2003 av oizann Lenke til kommentar
grabben256 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ata-kortet ditt har nok tatt rangen så maskina prøver å boote fra din nye harddisk. Bytt om kablene på ide0 (hovedkortet) og ide0 (ata-kortet) Lenke til kommentar
oizann Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 prøvde den løsningen men det funket ikke. Lenke til kommentar
BanjoBjarne Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Test å sette "Boot other device" til Disabled i bios. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 ingen som vet?Pcen funker jo helt fint inntil jeg kobler noe på den IDE kontrolleren og prøver og boote.. Lenke til kommentar
grabben256 Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 koble fra alle enheter. begynn med å koble på boot disken på ata-kortet. koble deretter på en og en enhet. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 sett boot driven eller cdrommen på pci ide controlleren og se om noe endrer seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå