AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Alder: <34 Lån: 2,3 mill Boligens verdi: 3,2 mill Rente i Danske Bank: 2,60% Anonymous poster hash: 59329...215 Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Enten det, eller forhandle med banken om bedre rente. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ja du bør bytte bank. Jeg mener du bør bytte bank foran reforhandling, for å gi dårlig rente en konsekvens - at banken mister en kunde. 3 Lenke til kommentar
Knut Lavngard Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ja du bør bytte bank. Jeg mener du bør bytte bank foran reforhandling, for å gi dårlig rente en konsekvens - at banken mister en kunde. Men berre om banken ikkje kan gje eit betre tilbod enn ein får andre stader. Eg for min del bryr meg i alle fall meir om meg sjølv enn å forsøka å "skada" ein bank, noko ein enkeltkunde av dette formatet ikkje hev makt til å klara. Lenke til kommentar
Kari_Merethe92 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Det kan være veldig gunstig for deg å bytte bank da du kan finne bedre betingelser og bedre renter. Eventuelt kan du jo snakke med banken og reforhandle om du har funnet bedre tilbud et annet sted! Her er det skrevet litt om både hvorfor og hvordan man bytter bank. Det er jo mange som velger å være lojale, men ikke alle vet om fordelene som kan komme av å bytte eller vurdere å bytte (reforhandle) Endret 3. mars 2017 av Kari_Merethe92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå