Gå til innhold

En fargerik herrem..and

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Torhild med hensyn til fargene rundt anden, men dette kan du lett løse ved å inkludere mer av omgivelsene inn i bildet ditt, kanskje? Tror et stemningsbilde ville være mer passende.

Jeg drømmer også om å kunne ta noen gode "fugleportretter" men ser for min del noen barrierer som må forseres først.

Synes ellers at du har gjort er fint "forsøk".

Mvh.Oddvar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, når enden(e) er gode, er allting godt....(sorry, måtte bare:-))

Fargerikt i en ellers grå hverdag, med et kreativt utsnitt/format. Synes det går riktig så bra med denne fuglefotografering. Jeg har lite fuglebilder, både fordi det er utenfor min sjanger, og også fordi de er som regel fløyet...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott bilde av en staselig m..and , i en flott og fargerik speiling som forgrunn og bakgrunn .

Alec

Når man forsøker seg som fuglefotograf gjelder det å velge rett kjønn hvis man er ute etter farger. Fargerikt og flott sier jeg med litt erfaring. Mvh Gunnar

Nydelig fugl, men det ble litt mye urolige farger rundt han :)

mvh Torhild

Sikkert ude og lede efter sin mage..dejligt andebillede :-)

Enig med Torhild med hensyn til fargene rundt anden, men dette kan du lett løse ved å inkludere mer av omgivelsene inn i bildet ditt, kanskje? Tror et stemningsbilde ville være mer passende.

Jeg drømmer også om å kunne ta noen gode "fugleportretter" men ser for min del noen barrierer som må forseres først.

Synes ellers at du har gjort er fint "forsøk".

Mvh.Oddvar

Skarpt og fint bilde av fuglen Helene. Men her tar bakgrunn mye oppmerksomhet. Bortsett fra det er jo bildet topp.

Dette var da bra. Hannen av stokkanda har fått praktdrakten sin i disse dager, en riktig staselig fyr

Ja, når enden(e) er gode, er allting godt....(sorry, måtte bare:-))

Fargerikt i en ellers grå hverdag, med et kreativt utsnitt/format. Synes det går riktig så bra med denne fuglefotografering. Jeg har lite fuglebilder, både fordi det er utenfor min sjanger, og også fordi de er som regel fløyet...

Flott fugl og bilde, veldig skarp og fargerike bilde.

Tusen takk alle sammen! Fantastisk mange hyggelige kommentarer i dag! :)

Jeg er enig i at bakgrunnen er for urolig. Jeg har lagt ut originalen, helt uredigert, så får dere se utgangspunktet...det er jo alltid gøy! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...