Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 En fargerik herrem..and Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Flott bilde av en staselig m..and , i en flott og fargerik speiling som forgrunn og bakgrunn . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Når man forsøker seg som fuglefotograf gjelder det å velge rett kjønn hvis man er ute etter farger. Fargerikt og flott sier jeg med litt erfaring. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Nydelig fugl, men det ble litt mye urolige farger rundt han mvh Torhild 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Sikkert ude og lede efter sin mage..dejligt andebillede :-) 1 Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Enig med Torhild med hensyn til fargene rundt anden, men dette kan du lett løse ved å inkludere mer av omgivelsene inn i bildet ditt, kanskje? Tror et stemningsbilde ville være mer passende. Jeg drømmer også om å kunne ta noen gode "fugleportretter" men ser for min del noen barrierer som må forseres først. Synes ellers at du har gjort er fint "forsøk". Mvh.Oddvar 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Skarpt og fint bilde av fuglen Helene. Men her tar bakgrunn mye oppmerksomhet. Bortsett fra det er jo bildet topp. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Dette var da bra. Hannen av stokkanda har fått praktdrakten sin i disse dager, en riktig staselig fyr 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ja, når enden(e) er gode, er allting godt....(sorry, måtte bare:-)) Fargerikt i en ellers grå hverdag, med et kreativt utsnitt/format. Synes det går riktig så bra med denne fuglefotografering. Jeg har lite fuglebilder, både fordi det er utenfor min sjanger, og også fordi de er som regel fløyet... 1 Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Flott fugl og bilde, veldig skarp og fargerike bilde. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Flott bilde av en staselig m..and , i en flott og fargerik speiling som forgrunn og bakgrunn . Alec Når man forsøker seg som fuglefotograf gjelder det å velge rett kjønn hvis man er ute etter farger. Fargerikt og flott sier jeg med litt erfaring. Mvh Gunnar Nydelig fugl, men det ble litt mye urolige farger rundt han mvh Torhild Sikkert ude og lede efter sin mage..dejligt andebillede :-) Enig med Torhild med hensyn til fargene rundt anden, men dette kan du lett løse ved å inkludere mer av omgivelsene inn i bildet ditt, kanskje? Tror et stemningsbilde ville være mer passende. Jeg drømmer også om å kunne ta noen gode "fugleportretter" men ser for min del noen barrierer som må forseres først. Synes ellers at du har gjort er fint "forsøk". Mvh.Oddvar Skarpt og fint bilde av fuglen Helene. Men her tar bakgrunn mye oppmerksomhet. Bortsett fra det er jo bildet topp. Dette var da bra. Hannen av stokkanda har fått praktdrakten sin i disse dager, en riktig staselig fyr Ja, når enden(e) er gode, er allting godt....(sorry, måtte bare:-)) Fargerikt i en ellers grå hverdag, med et kreativt utsnitt/format. Synes det går riktig så bra med denne fuglefotografering. Jeg har lite fuglebilder, både fordi det er utenfor min sjanger, og også fordi de er som regel fløyet... Flott fugl og bilde, veldig skarp og fargerike bilde. Tusen takk alle sammen! Fantastisk mange hyggelige kommentarer i dag! Jeg er enig i at bakgrunnen er for urolig. Jeg har lagt ut originalen, helt uredigert, så får dere se utgangspunktet...det er jo alltid gøy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg