fjarle Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Huawei bygger videre på en meget god serie.SNIKTITT: Huawei P10 – En mindre og rimeligere Mate 9 Pro Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble til ASUS MB168B+ skjerm?Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble til ASUS MB168B+ skjerm? Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Hvis du leser hva som står, så ser du det er en sniktitt fra Barcelona. Det betyr som du sikkert skjønner, at det er begrenset hvor mye tid de har med telefonen. 2 Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Huff. Synes det er litt synd at Huawei har flyttet fingersensoren til forsiden av mobilen. Den var liksom midt i blinken på baksiden. Håper Honor serien holder seg til baksiden. 1 Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) Huff. Synes det er litt synd at Huawei har flyttet fingersensoren til forsiden av mobilen. Den var liksom midt i blinken på baksiden. Håper Honor serien holder seg til baksiden. Det er jo litt "både og", når sensoren er bak - må telefonen løftes.. For eksempel har jeg mobilen liggende mye på bord eller på sofaen (pleier ikke å ha den i lommen når jeg sitter). Jeg løfter gjerne ikke mobilen, men bare setter en av fingrene på fingeravtrykksensoren. Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble tilASUS MB168B+ skjerm?Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Får du drevet den skjermen fra andre mobiler i dag, via USBOTG? (Hvis ikke, har du prøvd via en powered usb 3.0 hub?). Endret 27. februar 2017 av Olavxxx Lenke til kommentar
Hu5um Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble til ASUS MB168B+ skjerm? Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Hvis du leser hva som står, så ser du det er en sniktitt fra Barcelona. Det betyr som du sikkert skjønner, at det er begrenset hvor mye tid de har med telefonen. Tror ikke han gjorde det, skjønner du Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Huff. Synes det er litt synd at Huawei har flyttet fingersensoren til forsiden av mobilen. Den var liksom midt i blinken på baksiden. Håper Honor serien holder seg til baksiden. Det er jo litt "både og", når sensoren er bak - må telefonen løftes.. For eksempel har jeg mobilen liggende mye på bord eller på sofaen (pleier ikke å ha den i lommen når jeg sitter). Jeg løfter gjerne ikke mobilen, men bare setter en av fingrene på fingeravtrykksensoren. Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble tilASUS MB168B+ skjerm? Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Får du drevet den skjermen fra andre mobiler i dag, via USBOTG? (Hvis ikke, har du prøvd via en powered usb 3.0 hub?). Hahahaha??? for noen problemer vi har ? 1 Lenke til kommentar
Leiern Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Bare synd Huawei ikke sponser VIF lenger... det var grunn nr en til å kjøpe p9, som jeg er blitt veldig glad i Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) det er fortsatt langt igjen.... Endret 27. februar 2017 av flageborg Lenke til kommentar
newnick Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Langt igjen til hva? 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Hva er prisen for 10p plus ? Nå er også Huawei på "pent" design sporet . P9 var ikke noe særlig og hadde kaldt/kjedelig /avkuttet design. Og igjen hvorfor blande serier? Vil man ha mate 9 pro men uten "edge"skjermen velger man vel Mate 9 som er i samme serie. Lenke til kommentar
FluggerNO Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Huff. Synes det er litt synd at Huawei har flyttet fingersensoren til forsiden av mobilen. Den var liksom midt i blinken på baksiden. Håper Honor serien holder seg til baksiden. Det er jo litt "både og", når sensoren er bak - må telefonen løftes.. For eksempel har jeg mobilen liggende mye på bord eller på sofaen (pleier ikke å ha den i lommen når jeg sitter). Jeg løfter gjerne ikke mobilen, men bare setter en av fingrene på fingeravtrykksensoren. Hvorfor kan dere ikke komme med en test litt i dybden? Hvordan er mobilen i bruk veldig rask? Klarer dere å koble tilASUS MB168B+ skjerm? Er overføring fra PC\mobil treg\rask? Da det er vel kun usb2? Får du drevet den skjermen fra andre mobiler i dag, via USBOTG? (Hvis ikke, har du prøvd via en powered usb 3.0 hub?). Hahahaha??? for noen problemer vi har ? Så jeg har et problem fordi jeg foretrekker fingeravtrykksensoren på baksiden av mobilen?. Den må du faktisk utdype. Lenke til kommentar
Nel22 Skrevet 4. september 2017 Del Skrevet 4. september 2017 Lurte på de som har kjøpt denne tlf. om dere fikk med sånt gjennomsiktig deksel? Har sett på youtube at andre land så følger det med. er det slik her i Norge også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg