Moerk Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Langvåg Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Flott nærmiljø du har. Det ble skitur da kanskje? Fint komponert, men kanskje litt uheldig med det halve treet i høyre billedkant? Egentlig kunne jeg tenkt meg at du gikk litt lengre til høyre før du knipsa, så jeg fikk se litt mer utover fjorden også (Men kanskje jeg får det ved en senere anledning) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Flott nærmiljø du har. Det ble skitur da kanskje? Fint komponert, men kanskje litt uheldig med det halve treet i høyre billedkant? Egentlig kunne jeg tenkt meg at du gikk litt lengre til høyre før du knipsa, så jeg fikk se litt mer utover fjorden også (Men kanskje jeg får det ved en senere anledning) Hei, takk for tilbakemelding og konstruktiv kritikkHer vasser jeg ut i 50-60cm snø og fikk skoene fulle. Tenkte akkurat det samme som deg da jeg så bildet. Panoramaet består egentlig av 3 bilder og inkluderer noen flere hus til høyre. For ikke å få et bilde som ser ut som en tynn stripe kroppet jeg inn på begge sider dog mest til høyre. Dette ble gjort i natt og ble nok litt hastverkspreget. Du kan ikk gå lange skiturer her, du må i så fall gå i ring. Når det gjelder bilder av sjøen - det ligger mange sliker i "flere bilder av Moerk" LIker at dere pirker i bildene mine, det er jo derfor (delvis i hvert fall) vi legger dem ut her. Jeg legger ut alle pixlene i bildene mine - og vil noen "stjele" dem blir jeg beæret. MVh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg