Gå til innhold

Langvåg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott nærmiljø du har. Det ble skitur da kanskje? ;)

Fint komponert, men kanskje litt uheldig med det halve treet i høyre billedkant?

Egentlig kunne jeg tenkt meg at du gikk litt lengre til høyre før du knipsa, så jeg fikk se litt mer utover fjorden også :D (Men kanskje jeg får det ved en senere anledning)

Lenke til kommentar

Flott nærmiljø du har. Det ble skitur da kanskje? ;)

Fint komponert, men kanskje litt uheldig med det halve treet i høyre billedkant?

Egentlig kunne jeg tenkt meg at du gikk litt lengre til høyre før du knipsa, så jeg fikk se litt mer utover fjorden også :D (Men kanskje jeg får det ved en senere anledning)

Hei, takk for tilbakemelding og konstruktiv kritikk

Her vasser jeg ut i 50-60cm snø og fikk skoene fulle.

Tenkte akkurat det samme som deg da jeg så bildet.

Panoramaet består egentlig av 3 bilder og inkluderer noen flere hus til høyre. For ikke å få et bilde som ser ut som en tynn stripe kroppet jeg inn på begge sider dog mest til høyre. Dette ble gjort i natt og ble nok litt hastverkspreget. Du kan ikk gå lange skiturer her, du må i så fall gå i ring. Når det gjelder bilder av sjøen - det ligger mange sliker i "flere bilder av Moerk"

LIker at dere pirker i bildene mine, det er jo derfor (delvis i hvert fall) vi legger dem ut her.

Jeg legger ut alle pixlene i bildene mine - og vil noen "stjele" dem blir jeg beæret.

MVh.Oddvar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...