Gunnar Fagerli Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 I all enkelhet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg håper at dette bare er hans fristed og ikke hans hjem. Ser litt knølete ut å få båten på sjøen, så jeg skjønner at han bare slapper av ved siden av i stedet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Takk Helene! Litt usikker selv, ser det er en ledig plass også. Mye elendighet å se da jeg beveger meg mye utenfor turistløypene. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Takk Helene! Litt usikker selv, ser det er en ledig plass også. Mye elendighet å se da jeg beveger meg mye utenfor turistløypene. Mvh Gunnar Kikket såvidt på dette bildet i natt og tenkte først at båten var en leke som en unge var lagt i et hull med grus. Til min "forskrekkelse" så jeg en mann sitte ved siden av og da bir jo scenariet noe helt annet. Fint at du tar deg tid til å titte litt utenom det turistportalene leder deg til. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Takk Helene! Litt usikker selv, ser det er en ledig plass også. Mye elendighet å se da jeg beveger meg mye utenfor turistløypene. Mvh Gunnar Kikket såvidt på dette bildet i natt og tenkte først at båten var en leke som en unge var lagt i et hull med grus. Til min "forskrekkelse" så jeg en mann sitte ved siden av og da bir jo scenariet noe helt annet. Fint at du tar deg tid til å titte litt utenom det turistportaleneleder deg til. Mvh.Oddvar Takk Oddvar! Bruker mye tid på dette, et morgenbad holder vanligvis for meg :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg