Gå til innhold

Svartisen eller Engan breen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er et flott og litt uvanlig motiv, men hvorfor så få pixler? På min monitor blir dette bare en liten fjert midt på skjermen. Om du i hvert fall legger på til det dobbelte eller 3 dobbelte antall pixler koster vel ikke dette mer enn noen sekunder lengre opplastingstid.

Håper virkelig at du vil legge ut en versjon med flere pixler.

Vennlig hilsen, Oddvar

Lenke til kommentar

Dette er et flott og litt uvanlig motiv, men hvorfor så få pixler? På min monitor blir dette bare en liten fjert midt på skjermen. Om du i hvert fall legger på til det dobbelte eller 3 dobbelte antall pixler koster vel ikke dette mer enn noen sekunder lengre opplastingstid.

Håper virkelig at du vil legge ut en versjon med flere pixler.

Vennlig hilsen, Oddvar

Det må være noe galt med dine innstillinger på maskinen. Det er jo helt normalt å legge ut bilder på nett som er ned-skalert. Dette har ingen ting med opplastningshastighet å gjøre. Men når du legger ut bilde på nett slik som dette så hvem som helst laste dette ned og bruke, selge , ja gjøre hva som helst med det.

Lenke til kommentar

Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt.

Flott bilde!

Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt.

Flott bilde!

Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen?

Hahaha, jeg så jo Svartisen når vi kjørte forbi, men jeg la ikke merke til noen cafe? ....der ser man hvor jeg hadde mitt fokus. :)

Lenke til kommentar

Flott bilde!

Hahaha, jeg så jo Svartisen når vi kjørte forbi, men jeg la ikke merke til noen cafe? ....der ser man hvor jeg hadde mitt fokus. :)

Ikke så rart , man n måtte ta båt inn og gå 2-3 km før man kom til kafeteriaen,

Lenke til kommentar

Flott bilde!

Ikke så rart , man n måtte ta båt inn og gå 2-3 km før man kom til kafeteriaen,

Ja, da forstår jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...