jarle-60 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Svartisen eller Engan breen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Dette er et flott og litt uvanlig motiv, men hvorfor så få pixler? På min monitor blir dette bare en liten fjert midt på skjermen. Om du i hvert fall legger på til det dobbelte eller 3 dobbelte antall pixler koster vel ikke dette mer enn noen sekunder lengre opplastingstid. Håper virkelig at du vil legge ut en versjon med flere pixler. Vennlig hilsen, Oddvar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt. Flott bilde! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Dette er et flott og litt uvanlig motiv, men hvorfor så få pixler? På min monitor blir dette bare en liten fjert midt på skjermen. Om du i hvert fall legger på til det dobbelte eller 3 dobbelte antall pixler koster vel ikke dette mer enn noen sekunder lengre opplastingstid. Håper virkelig at du vil legge ut en versjon med flere pixler. Vennlig hilsen, Oddvar Det må være noe galt med dine innstillinger på maskinen. Det er jo helt normalt å legge ut bilder på nett som er ned-skalert. Dette har ingen ting med opplastningshastighet å gjøre. Men når du legger ut bilde på nett slik som dette så hvem som helst laste dette ned og bruke, selge , ja gjøre hva som helst med det. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt. Flott bilde! Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen? 1 Lenke til kommentar
h-a Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Artig å se et bilde av Svartisen. Anbefaler ellers en tur på Helgelandsbukken med stopp på Tåkeheimen. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Artig å se et bilde av Svartisen. Anbefaler ellers en tur på Helgelandsbukken med stopp på Tåkeheimen. Om man er på disse kanter og været er bra , vil jeg si det er nydelig tur inn hit. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Mennesket blir lite i naturen. Flott bilde som viser breens dimensjoner. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Mennesket blir lite i naturen. Flott bilde som viser breens dimensjoner. Ja enig at mennesket blir lite her, takker Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ett godt eksponert og fint bilde av det spesielle motivet Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt. Flott bilde! Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen? Hahaha, jeg så jo Svartisen når vi kjørte forbi, men jeg la ikke merke til noen cafe? ....der ser man hvor jeg hadde mitt fokus. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Ett godt eksponert og fint bilde av det spesielle motivet Mvh. Rolf Takker så mye Rolf. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt. Flott bilde! Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen?Hahaha, jeg så jo Svartisen når vi kjørte forbi, men jeg la ikke merke til noen cafe? ....der ser man hvor jeg hadde mitt fokus. Ikke så rart , man n måtte ta båt inn og gå 2-3 km før man kom til kafeteriaen, Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Var du på isen sjøl når du tok dette bildet? Jeg lurer på hva som er ståstedet ditt. Flott bilde! Nei jeg var ikke oppe på isen. Men nesten lit flaut dette her. Må ha vært ved kafeteriaen dette her , altså på andre siden av vannet. Takker for fin tilbakemelding.Var du innom der på turen?Hahaha, jeg så jo Svartisen når vi kjørte forbi, men jeg la ikke merke til noen cafe? ....der ser man hvor jeg hadde mitt fokus. Ikke så rart , man n måtte ta båt inn og gå 2-3 km før man kom til kafeteriaen, Ja, da forstår jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg