TomasK Skrevet 5. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2003 Bor du i Trondheim altså? Bodde der i 5 år, samboeren min er derfra, og foreldrene hennes bor i Romuslia.. Skal oppover og feiere jul der. Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 Man trenger ikke å senke bilen for å få problem med å ta nedi. Jeg har en standard A4 Avant. Vel nå kjørte jeg til hytta på en grusvei og hadde sikkert ikke annbefalt fart. Utfallet ble 4 hopp med ganske kraftige nedslag. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 At man aldri lærer. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 det er greit å style en bil. men det får være måte på. biler skal være lave men ikke for lave! dekkene bør du ikke ta på 18. toms felger på en liten 106. mangen råe biler som blir stylet. men vis du ''over styler de'' blir deet litt sygt på noen! må sef ha ordentlig annlegg! gjerne med stor sub i bagasjerommet! Noen som er enig? GOD JUL Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 hehe. 4 hopp ja. sikkert digg det vel? hvor lav er den da?? har du tunet deen? Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 den er helt standard 1,8 stasjonsvogn, vet ikke hva jeg gjør på dette forumet, men siden dere snakket om å ta nedi. PS: det er forsikringen som gjør at jeg ikke har noe mer motor Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 8. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2003 den er helt standard 1,8 stasjonsvogn, vet ikke hva jeg gjør på dette forumet, men siden dere snakket om å ta nedi. PS: det er forsikringen som gjør at jeg ikke har noe mer motor Og trenger forsikringa å vite alt spør jeg da? Mye du kan gjøre uten at det synes spesielt godt Og da er det jo bare å kjøre på! Magnus Lenke til kommentar
borabora Skrevet 9. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2003 Turboen er da ikke så mye dyrere. Jeg vurderte t, tq, ts og tsq før jeg kjøpte den jeg har nå men liten forskjell.... Men bor på landet og er over 25 så har vel litt å si.... Og subber du nedi med en orginal bil så er det veldig dårlig vei og du kjører altfor fort. (Som har hatt senka biler i 5 år ) Razor_: Lite og gjøre med en standard 1,8 uten turbo for at det skal bli mer hk. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 10. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2003 ikke bare er det upraktisk .. men patetisk ... Det at du sitter på et forum og ser ned på folk som har en hobby , DET er patetisk , har lært meg å overse dine negative patetiske , useriøse kommentarer. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 10. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2003 det er jo digg det vel. har ikke bil eg asså. e ike så gammal enda! men det er jo drit stiligt! Lenke til kommentar
Drittsekken Skrevet 12. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 12. desember 2003 Turboen er da ikke så mye dyrere. Jeg vurderte t, tq, ts og tsq før jeg kjøpte den jeg har nå men liten forskjell.... Men bor på landet og er over 25 så har vel litt å si.... Og subber du nedi med en orginal bil så er det veldig dårlig vei og du kjører altfor fort. (Som har hatt senka biler i 5 år ) Razor_: Lite og gjøre med en standard 1,8 uten turbo for at det skal bli mer hk. Dårlig vei var det, stor fart var det og det innebar 4 stk ufrivillige hopp. Når man da også er fire mann i bilen hjelper det ikke om den hadde vært høyere enn orginalen. Lenke til kommentar
Ronnyronny Skrevet 6. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2004 Var selv på vei opp til hytta. Kjørte så forsiktig jeg kunne med tanke på huller i grusveien og steiner. Så der kjørte jeg rolig, og mens jeg kjører observerer jeg en liten stein på størrelse med en knytteneve. Var ikke høyere enn bilen, så jeg bestemte meg for å kjøre over den. Det jeg ikke tenkte på, var at veien var litt blaut, noe som gjorde at bilen sank dypere ned, og der smalt det gitt. Hadde ikke hatt noe imot å ha en reserve bil, helst en 4wd subaru eller no Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 naboen min hadde en perlemorblå bmw m3 som var senket 60/90. Det var bil det. Men etter hvert så fangeren helt fucka ut og han måtte lakke den på nytt osv.... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 10. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2004 Hadde 65/65 på min Golf1 GTi, altfor breie felger og 205 dekk (stakk ca 4cm utenfor skjermbredderne.... Bilen var syk... løsning: 40/40 senkesett, godkjente felger og 195 dekk. Trenger vel ikke si at det gikk bedre å komme seg frem med dette oppsettet... Og ikke minst var det enklere (mulig) å få den registert... DrE Lenke til kommentar
lmoxness Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Er bilen lav hjelper det å kjøre siksakk over fartshumpene Angående disse buss venlige humpene... Har ikke senket bil'n min enda så de har jeg ingen problemer med. Kjører en Ford Granada å den er såpass brei at busshumper merker jeg så å si ikke -tRiKs- Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 2. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2004 Hadde 65/65 på min Golf1 GTi, altfor breie felger og 205 dekk (stakk ca 4cm utenfor skjermbredderne.... Bilen var syk... løsning: 40/40 senkesett, godkjente felger og 195 dekk. Trenger vel ikke si at det gikk bedre å komme seg frem med dette oppsettet... Og ikke minst var det enklere (mulig) å få den registert... DrE ser ikke bra ut når dekkene stikker utfor skjermene/skjermbrederne.. Måtte bare nevne det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå