Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling på biler i Norge


sCud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er greit å style en bil.

men det får være måte på.

biler skal være lave men ikke for lave!

dekkene bør du ikke ta på 18. toms felger på en liten 106.

mangen råe biler som blir stylet.

men vis du ''over styler de'' blir deet litt sygt på noen!

må sef ha ordentlig annlegg!

gjerne med stor sub i bagasjerommet!

 

 

Noen som er enig?

 

 

 

GOD JUL

Lenke til kommentar
den er helt standard 1,8 stasjonsvogn, vet ikke hva jeg gjør på dette forumet, men siden dere snakket om å ta nedi.

 

PS: det er forsikringen som gjør at jeg ikke har noe mer motor

Og trenger forsikringa å vite alt spør jeg da?;) Mye du kan gjøre uten at det synes spesielt godt :D Og da er det jo bare å kjøre på! :thumbup:

 

Magnus

Lenke til kommentar

Turboen er da ikke så mye dyrere. Jeg vurderte t, tq, ts og tsq før jeg kjøpte den jeg har nå men liten forskjell.... Men bor på landet og er over 25 så har vel litt å si....

 

Og subber du nedi med en orginal bil så er det veldig dårlig vei og du kjører altfor fort. :roll:

 

(Som har hatt senka biler i 5 år ;) )

 

Razor_: Lite og gjøre med en standard 1,8 uten turbo for at det skal bli mer hk.

Lenke til kommentar
Turboen er da ikke så mye dyrere. Jeg vurderte t, tq, ts og tsq før jeg kjøpte den jeg har nå men liten forskjell.... Men bor på landet og er over 25 så har vel litt å si....

 

Og subber du nedi med en orginal bil så er det veldig dårlig vei og du kjører altfor fort. :roll:

 

(Som har hatt senka biler i 5 år ;) )

 

Razor_: Lite og gjøre med en standard 1,8 uten turbo for at det skal bli mer hk.

Dårlig vei var det, stor fart var det og det innebar 4 stk ufrivillige hopp.

Når man da også er fire mann i bilen hjelper det ikke om den hadde vært høyere enn orginalen.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Var selv på vei opp til hytta. Kjørte så forsiktig jeg kunne med tanke på huller i grusveien og steiner. Så der kjørte jeg rolig, og mens jeg kjører observerer jeg en liten stein på størrelse med en knytteneve. Var ikke høyere enn bilen, så jeg bestemte meg for å kjøre over den. Det jeg ikke tenkte på, var at veien var litt blaut, noe som gjorde at bilen sank dypere ned, og der smalt det gitt. :scared:

 

Hadde ikke hatt noe imot å ha en reserve bil, helst en 4wd subaru eller no :thumbs:

Lenke til kommentar

Hadde 65/65 på min Golf1 GTi, altfor breie felger og 205 dekk (stakk ca 4cm utenfor skjermbredderne.... Bilen var syk...

 

løsning: 40/40 senkesett, godkjente felger og 195 dekk.

 

Trenger vel ikke si at det gikk bedre å komme seg frem med dette oppsettet... Og ikke minst var det enklere (mulig) å få den registert...

 

DrE

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hadde 65/65 på min Golf1 GTi, altfor breie felger og 205 dekk (stakk ca 4cm utenfor skjermbredderne.... Bilen var syk...

 

løsning: 40/40 senkesett, godkjente felger og 195 dekk.

 

Trenger vel ikke si at det gikk bedre å komme seg frem med dette oppsettet... Og ikke minst var det enklere (mulig) å få den registert...

 

DrE

ser ikke bra ut når dekkene stikker utfor skjermene/skjermbrederne..

 

Måtte bare nevne det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...