Selmaka Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Hei! Jeg har en IPhone 5s som ble kjøpt i midten av desember. Så den er relativt ny. Men nå plutselig har kameraet sluttet og virke. Eller det vil si at kameraet foran (selfiekamera) funker, mens kameraet bak ikke funker. Jeg går inn på kamera "appen" og ser da meg selv på kameraet som peker mot meg. Men så trykker jeg på *snu kamera* men da bare blir alt svart og mobilen klikker helt. Har også prøvd på Snapchat Instagram osv.. men ingenting funker. SETTER STOOOR PRIS PÅ HJELP!!!!! Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Prøv å hold inne av/på knappen og hjem knappen samtidig i ca. 10 sekunder helt til telefonen restarter og eplelogoen dukker opp. Dersom det ikke hjelper tar du telefonen til butikken der den er kjøpt og reklamerer. Lenke til kommentar
Selmaka Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Hei, takk for svar! Har prøvd og restarte mobilen mange ganger uten hell :/ Har tenkt til og ta den med til butikk ja, men det finnes kanskje en smart og enkelt måte man kan løse det på hjemmefra. Så venter og ser om noen andre har fler tips.? Lenke til kommentar
Valotunk Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Og du har restartet den slik jeg beskrev og ikke bare skrudd den av og på på vanlig vis? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå