Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til kjøp av bruktbil til 50 000 kr, hva ville du kjøpt?

Fexigo

Anbefalte innlegg

Sendte en melding i saken i går. Du ser ikke ut til å ha oppdaget den, så sjekk postkassen din. "Konvolutt" oppe i det blå båndet ved innlogging på vanlig datamaskin :D.

Konseptet med et diskusjonsforum er det enkle faktum at man kan dele erfaringer og råd.

Ved å gå over til pm ødelegges ofte denne muligheten.

Og det du prøve å si her var?? Jeg har delt erfaringer og råd - med TS, som stilte spørsmålet!

Du tar virkelig ikke poenget du.

Det var liksom poenget du var bedt om å fortelle  - med to spørsmålstegn bak.

Foreløpig ser jeg ikke andre poenger å ta enn et mulig forsøk på press fordi "jeg vil også vite og har tenkt å prøve å styre atferden din for å oppnå det" + et forsøk på en "kjære, vakre vene", forklaring når du bes om å presisere det poenget du prøver å få frem. Til info: Jeg er ingen tilhenger av http://www.annegretepreus.no/lyric/fullm-ne/ti-bud-til-en-ung-mann-som-vil-frem-i-verden, heller ikke første bud, og jeg lar aldri flertallets press avgjøre i en sak for hvordan jeg selv opptrer! Med den er den siden av debatten avsluttet fra min side.

Poenget er at forumet er etablert for meningsutveksling og erfaringsutveksling, du undergraver hele hensikten med forumet ved å sende pm til brukere i stedet for å håndtere diskusjonen på forumet der alle kan se det.

PS: Dersom du skal skrive mer svada til meg kan du ta det in public, jeg ønsker ikke å motta ytterligere private meldinger fra deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...