Pitt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Trenger et program som legger dvd filmene inn på harddisken men ikke redigerer dem, noen gode tips? hva er best? freeware? Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har gode erfaringer med CladDVD.NET fra CloneAD. Er litt usikker, derimot på hva du mener med "redigerer dem"? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 http://www.doom9.org <-- finner det meste der!!! Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 DvdXcopi, eller noe sånt, har jeg hjemme og det funker veldig fint, men jeg har problemer med og få filmen fra HD til Dvd plate igjen. Har du noen erfaring med det??? aanseth Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 DVDShrink funker veldig fint. Dette programmet kan komprimere f.eks en 5.5GB film til 4.7GB slik at den passer på en plate. Men i ditt tilfelle kan du jo bare velge at den ikke skal komprimeres noe i det hele tatt Lenke til kommentar
mageslay Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 smartripper er ganske bra men har begynt å bruke dvdshrink 3.0 beta 5 for å shrinke dvd til 4.7 gb og brenne ut med nero 6.0. Så slipper jeg å først rippe dvden til harddisk og så shrink den fra harddisk til harddisk og så brenne den ut. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 DVD-Decrypter legger filmen inn på HD uten å gjøre annet enn å fjerne kopisperren. Rip enten så du får iso fil (iso-mode read) (kan mountes i daemontools/alcohol), eller rip filene som blir i *.vob (file-mode) Sørg for å velge alle filer i settings. Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 med dvdshrink, får du med alle menyene, språk og slikt? det eneste som blir forandret er bildekvaliteten? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 med dvdshrink, får du med alle menyene, språk og slikt? det eneste som blir forandret er bildekvaliteten? Ja, du får med alt. Har rippa en på 7,3 ned til 4,7 uten at jeg kunne se noe forskjell på bildekvaliteten mellom den orginale og den brente. Men du kan velge å fjerne menyer å sub. men de tar som regel så liten plass uansett... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå