hei14 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 her er en dekoder som tar spnig fra 5 flipp-flopp til 2 7-sevensegmen. er det en enkler måte å tegne den kretsen med transistor, diode og resistor? 1.pdf 2.pdf 3.pdf Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) ... men du har ikke lov å bare tegne inn en 7-segments driver? Endret 26. februar 2017 av Professor Balthazar Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 ... men du har ikke lov å bare tegne inn en 7-segments driver? nei, for de at jeg vil bygge den med komponenter ikke noe is componeter Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Du kunne jo alltids ha gruppert logikken "per led" istedet for å lage en matrise. Om du da vil ende opp med færre antall komponenter vites dog ikke. Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 tror du den metoden kommer til fungere? dener med en del mindre diode men jeg tror at jeg ikke kan klare å redusere med noen flere for da fær jeg feil lesing 11.pdf 12.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå