Fotoskrulla Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 "Snørype" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Da er de vel ikke ønsket i Den Norske Kirke... Er jo to pliktoppfyllende karer, som kanskje bruker dette som et sjekketriks:-) Dessuten så er jo kjærlighetens veier uransakelige, og jeg er nå av den formening om at hvis folk (og dyr) er glade i hverandre, så er det flott. Okke som. Og bildet ja...velkomponert med fint lys og skarphet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Da er de vel ikke ønsket i Den Norske Kirke... Er jo to pliktoppfyllende karer, som kanskje bruker dette som et sjekketriks:-) Dessuten så er jo kjærlighetens veier uransakelige, og jeg er nå av den formening om at hvis folk (og dyr) er glade i hverandre, så er det flott. Okke som. Og bildet ja...velkomponert med fint lys og skarphet. Helt enig i det du skriver, takk for fin kommentar! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Billede med masser af vinterstemning..også en hvid svane de er så smukke :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Billede med masser af vinterstemning..også en hvid svane de er så smukke :-) Er det ikke noe spesielt med denne for danskene? :-) Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Så du har begynt som fuglfotograf, her er ett god eksempel. Svaner om vinter virker litt rart hær i Nord. Flott bilde Helene Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Vi har en del knoppsvaner i Svanedammen, heldigvis av begge kjønn:-). Det jeg vil fortelle er at knoppsvanen er Danmarks nasjonalfugl. Det visste du sikkert nå som du har begynt som fuglefotograf. Flott bilde med matchende snø! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg