OKKOKK Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvor kjapp er et Voodoo 5 6000 kort i forhold til dagens kort, og hvilket kort kan det sammenlignes med? :dontgetit?: Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Alastor, beklager for å si det... Men ikke vær så forbaska idiot da. *HOST* Jeg sier FX5900 og bruker min magiske evne til å se i fremtiden og ser en storm av flaming mot meg.. Hvem flamer hvem i denne tråden?? PS. Mulig at hardware.no er ATI-"biased", men det siste året har sammenlikningstester stort sett gått i ATI's favør. Men forskjellene er ikke så store lenger, som da FX 5800 Ultra ble lansert, og ble knust av ATI 9700 Pro så sant man slo på AA/AF.... PS. Hvis vi skal beskylde AnandTech for å være pro ATI, kan du lese testene på Toms Hardware, som er pro-Nvidia. Der ser du at Nvidia vinner alle OpenGL-tester, mens ATI stort sett stikker avgårde på DX9-spill. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Til trådstarter: aldri aldri aldri! finn på å start en post med ord som "nVidia" "FX5xxx" "Ti4xxx" i. Det kan virke sånn mange ganger, men det er ca 25% som har GF4TI her på forumet. Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lønner det seg å oppdatere min GF2 mx til Voodoo 5 6000? Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lønner det seg å oppdatere min GF2 mx til Voodoo 5 6000? Om du får tak i et vodoo 5 6000 så vil jeg gjerne kjøpe det av deg! Kan selge det til et lokalt museum og bli rik på det. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Lønner det seg å oppdatere min GF2 mx til Voodoo 5 6000? Start heller en ny tråd, du... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Da blir det power color på meg tror jeg Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Litt til... EDIT : Enda litt http://www.hardocp.com/images/articles/105...IDZtB_8_1_l.gif http://www.hardocp.com/images/articles/105...2UIDZtB_8_2.gif http://www.hardocp.com/images/articles/105...2UIDZtB_8_3.gif http://www.hardocp.com/images/articles/105...2UIDZtB_9_1.gif http://www.hardocp.com/images/articles/105...2UIDZtB_9_3.gif http://www.hardocp.com/images/articles/105...2UIDZtB_9_6.gif Blir sååå langt med bilder, så bare trykk... Satisfied ? På den testen hadde 9800pro driver feil.. usakelig å kaste inn slike tester. Fikk 30-70+ fps på DOOM 3 beta'n uoptimalisert og greier, les under hva det står om testene før du legger de ut. AAHHH! Endret 3. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg har lest det, gidder bare ikke å paste det her da jeg anntar at folk kan gå in på hardocp.com og lese selv. Du må lese selv da mann. Det er den første testen av doom3 de har probz med. Forresten ; jeg tar deg i Aquamark03, 3Dmark03 og 3Dmark01 med FX5800 Hehe, denne kan du ikke argumentere med, skal gi deg compare linker når jeg kommer meg på min maskin Og du har 9800Pro.... Endret 3. desember 2003 av VeXx Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har lest det, gidder bare ikke å paste det her da jeg anntar at folk kan gå in på hardocp.com og lese selv. Du må lese selv da mann. Det er den første testen av doom3 de har probz med. Forresten ; jeg tar deg i Aquamark03, 3Dmark03 og 3Dmark01 med FX5800 Hehe, denne kan du ikke argumentere med, skal gi deg compare linker når jeg kommer meg på min maskin Og du har 9800Pro.... Bring it on da VEXX.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har lest det, gidder bare ikke å paste det her da jeg anntar at folk kan gå in på hardocp.com og lese selv. Du må lese selv da mann. Det er den første testen av doom3 de har probz med. Forresten ; jeg tar deg i Aquamark03, 3Dmark03 og 3Dmark01 med FX5800 Hehe, denne kan du ikke argumentere med, skal gi deg compare linker når jeg kommer meg på min maskin Og du har 9800Pro.... Bring it on da VEXX.. Fantastisk Jeg har ikke min maskin her, men er her i løpet av uka. SENEST den 12, da skal jeg poste Greit ? Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Klart det, håper bare ikke du har OC'a kortet ditt for mye nå da, og resten av systemet. Ps: Det er gamle scores. Endret 3. desember 2003 av Chris88 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Klart det, håper bare ikke du har OC'a kortet ditt for mye nå da, og resten av systemet. Ps: Det er gamle scores. Selvsagt har jeg klokka, klokka kortet hardt... 500/100 ligger det på. Eller 495 på core, får artifacts med 500.. Får vente på vannkjølinga Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Verste tråden jeg har sett Har noen glemt at man får myyyyyyyyyyyyyyye lavere scores om du har en WinXP install som er 1 år gammel, isteden for en fresh? Er selv eier av 9700PRO som FUNGERER UPÅKLAGELIG! Bryr meg mer om bildekvalitet doh. FOr at bildet på et FX5800 skal nå 9700 må jo FX5800 ha på dobbelt så mye AA&AF..... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Skal poste bilder av din påstand Du ser ikke forskjell uten AA/AF, men når vi skrudde på så ble det litt bedre med 9700kortet (4x) Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Spørs hva du spiller.. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Takk for støtten VexX Du skulle bare visst hvor deilig det var å endelig få sagt det Var litt usikker når jeg begynte å skrive, men etter å ha trykka på "the magic button" så var det egentlig ingen vei tilbake Jeg har et GF4 ti4200 som jeg er knallfornøyd med, ser enda ikke grunnen til å oppgradere da spill fortsatt går glatt Knallfornøyd ATI VS nVidia burde få en egen tråd (ok ATI VS div så lenge alt annet er dritt! ) BTW: vi har fått julenisse smiley Edit: jeg driter faktisk full fart i om jeg blir flamet eller ikke, har tross alt et nVidia basert skjermkort så jeg blir flama uansett hva jeg skriver Endret 3. desember 2003 av LoS Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har et GF4 ti4200 som jeg er knallfornøyd med, ser enda ikke grunnen til å oppgradere da spill fortsatt går glatt Knallfornøyd ATI VS nVidia burde få en egen tråd (ok ATI VS div så lenge alt annet er dritt! ) BTW: vi har fått julenisse smiley Edit: jeg driter faktisk full fart i om jeg blir flamet eller ikke, har tross alt et nVidia basert skjermkort så jeg blir flama uansett hva jeg skriver Flott at du er fornøyd med GF4'en din, det er det mange som er. Poenget med dette emnet var vel å finne ut om det annonserte skjermkortet var et godt kjøp, noe jeg ikke synes det var, pga.tregere minne og lavere ytelse enn vanlige non-ultra kort. Hvis du alltid blir flamet, så er det kjiipt, men kan du ikke heller si om du mener kortet er et godt kjøp, istedefor alt det andre røret... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå