Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har, frem til idag bare brukt hotmail-adressen min. Det skal jeg slutte med nå. Derfor leter jeg nå først og fremst etter et alternativ som er gratis.

Det trenger ikke være web-grensesnitt, bare jeg får noe annet enn noe som har med MS å gjøre.

Så... Hva bruker dere? Og dere med hotmail: Ikke svar. Vennligst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Qualcomm Eudora 6.0 er et meget bra alternativ, finnes i gratis (light), reklame (sponsed) og fullversjon (betalversjon). God håndtering av flere e-postkontoer, bra spamfilter (kun i fullversjon).

Har brukt Eudora siden versjon 3.xx og kommer aldri til å bytte til noe annet.

En annen liten fiks sak er at den fikser problemet med "mail-relay". Det er ikke alle ISP'er som godtar sending av e-mail med annen avsender en eget nett. :devil: Eudora kan kamuflere dette slik at det ser ut som all mail kommer fra eget nett.

Kan lastes ned fra Eudora's nettsted.

Endret av mastermind_x
Lenke til kommentar

Problemet med å bruke ISP mail oppstår når man bytter ISP. Dette går selvfølgelig bra, hvis man gidder å bytte mailadresse hvert 1-4. år. Selv registrerte jeg domene for lenge siden pga masse ISP bytting. Til og med eierskifte i ISP kan gjøre at mailadressene endres... (sol->online, jancomulti.com -> chello.no osv).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...