xrays Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Noen som har noen bra tips om hvilken bank man bør satse på for å få et bra boliglån? Eier en leilighet som jeg bor i alene og har en vanlig jobb,men ikke den høyeste lønna for å si det sånn Og jeg ønsker meg en stor leilighet slik at jeg har plass til å gjøre hobbyen min blant annet som jeg trenger ekstra rom til Takk for tips Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ganske enkelt spør du alle, og tar den som kommer med det beste tilbudet. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Noen som har noen bra tips om hvilken bank man bør satse på for å få et bra boliglån? Eier en leilighet som jeg bor i alene og har en vanlig jobb,men ikke den høyeste lønna for å si det sånn Og jeg ønsker meg en stor leilighet slik at jeg har plass til å gjøre hobbyen min blant annet som jeg trenger ekstra rom til Takk for tips Jeg fikk best respons hos lokale banker. Noen til litt stiv rente, riktignok. Anonymous poster hash: e6f4d...7d6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ganske enkelt spør du alle, og tar den som kommer med det beste tilbudet. Dette var det jeg gjorde. Sendte en mail til nesten samtlige banker i Norge med god info om planen min, oversikt over økonomien min osv. De fleste sa nei, fordi de mente vi/jeg tjente for lite, men noen lokale banker likte tydeligvis at jeg hadde god oversikt over økonomien min til tross for dette. Anonymous poster hash: e6f4d...7d6 Lenke til kommentar
xrays Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 OK - hadde det første lånet i daværende postbanken nå DNB og neste i Sparebank1 og nå i Skandiabanken og jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar
xrays Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Anbefales det å selge eller kjøpe først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå