AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 ALLE gutter jeg har dirtytalket med det siste året spørr meg om jeg spruter. Og da lurer jeg på, hva er det med squirting som fasinerer dere så? Anonymous poster hash: 896de...5e3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Fordi vi spruter selv vel! Anonymous poster hash: 1ef9a...ac6 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Spør om det samme og se hva de sier. Det er ikke akkurat fascinerende med squirting. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Tharos. Skrevet 28. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 28. februar 2017 Men gjør du det eller ikke? 14 Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Blir jo bare sykt mye gris ut av det. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvis hu pisser istedet eller imens kan det nok bli masse gris ja, selve squirten er ikke stor. Er ca en teskje hvit væske. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 4. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2017 ALLE gutter jeg har dirtytalket med det siste året spørr meg om jeg spruter. Og da lurer jeg på, hva er det med squirting som fasinerer dere så? Anonymous poster hash: 896de...5e3 For min del så handler det litt om forestillingen av at dama "slipper seg skikkelig løs" når hun spruter. Det er en litt sånn kulturell greie at en dames orgasme er en lavmælt affære, hun skal liksom ikke like sex for mye. Hvis hun vrenger øya bak i skallen, stønner og spruter er det på en måte helt tydelig at hun virkelig digger det som skjer. I tillegg gir det meg som mann et lite ego-boost, at jeg klarer å gi dama så mye nytelse. Anonymous poster hash: 76307...dc1 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Hvis hu pisser istedet eller imens kan det nok bli masse gris ja, selve squirten er ikke stor. Er ca en teskje hvit væske. Haha, "ok" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg