staljin Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Ingen quad dac. Da står jeg over. Noen som vet hvordan kan en få fatt i koreansk utgave? Ikke brødrister heller. Blir ikke aktuelt for meg da. Det beste du kan gjøre? Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Problemet er at når samsung kommer med s8 som har nyeste CPU så gruser den denne. Men det som er litt synd er at alle mobilene fra Samsung ser og føles billige ut rent byggemessig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Den har jo FM radio! Må ha! Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Årh! Kunne de ikke gitt den bra prosessor, hifi dac som i v20 og minimum 64gb lagring. Lukter det snart kommer en pluss versjon her, men spørs om jeg gidder vente så lenge. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Problemet er at når samsung kommer med s8 som har nyeste CPU så gruser den denne. Men det som er litt synd er at alle mobilene fra Samsung ser og føles billige ut rent byggemessig. Klovn. Det er jo tull. Samsung har veldig bra byggekvalitet. Uten tvil. Det der utsagnet er bare Samsung hat. ☺ 2 Lenke til kommentar
Fond75 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Så vidt jeg kan se på gsmarena kommer den også i 64 GB utgave. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...Du kan putte inn et 2TB minnekort Hvor får man kjøpt det da? Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen. Er det? Bruker selv en LG G4 med 32 GB internt og ett 128GB minnekort som jeg kun bruker til lagring av bilder, dokumenter, musikk og lignende. Merker ikke noe som helt til denne sløvheten du nevner. Fremdeles mye kvikkere enn min ipad. Det endrer vel ikke det faktum at 32GB fortsatt ikke er nok internminne i 2017. Hvorfor kan de ikke produsere 64GB når telefonen er såpass dyr? Det kan ikke forsvares. Er det ikke nok? Vil påstå at det er nok for de aller fleste. Ikke for proffbrukere som skal ha masse ting innpå, men for de aller fleste er nok 32 GB luksus. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Nydelig design. Var fristet av telefonen helt til jeg så deres egen video: https://www.youtube.com/watch?v=6vMLTdgRB8Y 1) Fingeravtrykksleser på baksiden. Kjipt hver gang man har mobilen liggende på bordet. 2) Jeg blir veldig overrasket hvis bare 1 av de mange nye square-cam greiene de prøver seg på slår ann. 3) But it feeeeels so goooood, to be baaad. Takk LG. Endret 26. februar 2017 av genser Lenke til kommentar
J_Gagarin Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Problemet er at når samsung kommer med s8 som har nyeste CPU så gruser den denne. Men det som er litt synd er at alle mobilene fra Samsung ser og føles billige ut rent byggemessig. Klovn. Det er jo tull. Samsung har veldig bra byggekvalitet. Uten tvil. Det der utsagnet er bare Samsung hat. ☺ Selv en gammel HTC One M7 føles mer eksklusiv enn hva som helst fra dagens Samsung. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 (endret) Problemet er at når samsung kommer med s8 som har nyeste CPU så gruser den denne. Det er mer ved en telefon enn SOC-en. Min gamle HTC One M8 opplevdes av meg som raskere, satt bedre i hånda, og hadde bedre batterilevetid enn S6 Edge som jeg måtte bruke, til tross for dens svakere spesifikasjoner. Nå skal det sies at jeg valgte å kjøpe Mate 9 Pro, som har den raskeste ARM-baserte CPU-en laget i dag, men det var primært fordi den hadde veldig raskt internminne, massiv batterikapasitet, en fingeravtrykksleser som er rask nok til å ikke oppleves som tregere enn en vanlig knapp, og en god AMOLED-skjerm. Endret 26. februar 2017 av N o r e n g Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Huawei er ofte gode på opplevd ytelse. Det har jo mer å si enn benchmarks. Ser definitivt lovende ut fra LG, men hvis vi går utifra det tek trekker frem. Kamera, vanntett, "rammeløst" design, god å holde, kjapp i bruk. Utifra ryktene, vil ikke Galaxy S8 gjøre det samme? Det er jo det som er det store problemet, gjøre din telefon spesiell. Og Samsung har definitivt sterke merkevare enn LG. Og det er og mye konkurranse fra kinesiske merker, så de kan ikke vinne bare på å ha lavere pris enn Samsung. Blir spennende å se hvordan det går. Og finnes det lansering av telefon som ikke inneholder hvertfall 1 gimmick feature? Hvis du ikke vil ha telefonen basert på den videoen så tror jeg ikke du hadde så lyst på den i utgangspunktet Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Huff, hvorfor har disse produsentene en så stor fetish for lange smale skjermer? Etter mange år med 16:9 skjermer til pc'er har produsentene endelig sett lyset og begynt å levere produkter i et mer produktivt 3:2 format. Hvis jeg er opptatt av kvaliteten på en netflix film, er det når jeg kikker på storskjerm, ikke på mobil. Det er ikke aspektet som er viktigst for alle bruksområder, men gjerne skjermarealet og høyden i den retningen man trenger. Et eksempel er min egen PC-skjerm som er enda mer "lang" enn 16:9, altså 21:9. Den er hele 29" og ultrawide. Det høres kanskje rart ut, men i praksis er det veldig bra, man får plass til mer enn man får på 16:9 (jeg kan for eksempel ha oppe programmering i visual studio samtidig som at jeg har oppe en nettside eller kjører programmet ved siden av). Det samme gjelder jo mobiler, det å legge seg nært 16:9 har sine fordeler som: medieavspilling (de fleste videoer er 16:9 og da slipper man sort kant). Men en 16:9 på høyden som mobiler ofte har, gir det mulighet for å lese mye tekst uten å skrolle. Ark (a4 osv) og nettsider er som regel "avlange" i høyderetning, så det er ganske praktisk med de aspektene. Faktisk hadde jeg elsket en laptop som var 21:9, da kunne man hatt en laptop som hadde god skjermbredde men fremdeles ikke var alt for stor i arealet. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Skuffende med bare 32gb internminne. Vi bør være på minst 64gv som standard på flaggskip i dag...Du kan putte inn et 2TB minnekort Hvor får man kjøpt det da? Personlig synes jeg 32 er Ok, men noen er visst avhengige av mye mer lagring enn meg. Og det er et faktum at minnekort kan sløve ned telefonen. Er det? Bruker selv en LG G4 med 32 GB internt og ett 128GB minnekort som jeg kun bruker til lagring av bilder, dokumenter, musikk og lignende. Merker ikke noe som helt til denne sløvheten du nevner. Fremdeles mye kvikkere enn min ipad. Ja, det er det. Det at du ikke merker noe er jo fint, men det endrer dessverre ikke noe for alle de som merker det helt tydelig. Og hvis du leser hva jeg skrev, så skriver jeg at det KAN sløve ned telefonen. Ikke at det alltid gjør det. Løsningen kommer om ikke så alt for lenge http://www.phonearena.com/news/microSD-cards-fast-enough-for-running-Android-apps-will-be-marked-with-the-new-A1-symbol_id88144 Lenke til kommentar
Lunaris Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 SD kort vil uansett være en del tregere enn det du ser av intern lagring i toppmodeller hvertfall. A1 klassifiseringen er bare et minimum. Har du sett tallene? iPhone har 42x høyere read enn A1 spesifikasjonen. I tillegg kommer delay pga minnekortleser. Så nei, det er ikke en løsning, og det finnes raskere minnekort enn det i dag. Minnekort kan aldri erstatte intern lagring, enkelt og greit. Kontroller og RAM i internt vil alltid kunne være bedre. Du vil alltid ha en kortleser som ødelegger. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg