Håkon D Sandt Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hallo. Jeg kjøpte NFSU i dag. Jeg får instalert spillet uten problemer, men når jeg trykker på nfsu-ikonet på skrivebordet så kommer det et introbilde lik det som kommer opp når du setter inn cd 1 men den har ikke tekst. Det står bare NFSU logo. Så hopper maskinen tilbake til skrivebordet. Jeg har lastet ned de nyeste driverene til skjermkortet(ATI R9700 PRO), lydkortet(Creative audigy) uten at det hjepler. Lastet også ned en patch via tjensten ea har i NFSU mappen. Har directX 9.0b og kjørt DXdiag uten feil. Noen som kan hjelpe meg der ute? Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har du satt på Engelsk (USA) tastaturoppsett ? da skal det funke Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Takker saa masse. Naa ble det fart paa spillet Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 nekter å tro at du har kjøpt spillet her til lands om du får det problemet, men... Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Joda var paa akers mic i akersgaten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tja det var jo ett fint lite oppslag om at norske spill var svenske, og svenske var danske og noe slikt, så det er åpenbart problemer ute å går...men viu bør seriøst få en pri. NFSU tråd...annenhver post er jo om det! Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Det har dukket opp et problem til. Alt av tekst og tall som skal vises når jeg kjører er ikke der, Alt er blured, som om det har lagt seg tåke på skjermen. Tekst som beskriver de ulike racene er også uleselige. Er det noen som har opplevd det og kanskje har en løsning på det. Har selv prøvd å endre innstillingene i spillet, men uten at det hjalp. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Prøv Omega driveren til 3D-kortet, funker fett her med ATI 9600Pro kort. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Har du satt på Engelsk (USA) tastaturoppsett ? da skal det funke Hei! Gjelder dette trixet for den svenske versjonen også ?? eller kun den engelske... ( Jeg har den svenske verjonen, og har prøvd veldig mye av det som står på nettet, men får ikke dette jallaspillet til å virke...) Er det noen andre ting jeg bør tenke på når jeg har Win2k ? (de fleste som jeg har lest om bruker XP...) Skjønner uansett ikke at det er mulig at den svenske versjonen ble sendt ut til alle landa.... noen tips ?? Kjetil Endret 3. desember 2003 av Gunnesmo Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har også den svenske versjonen og kjører win2k. Ikke helt fornøyd med at det er så mye tulliball med slike spill. Lenke til kommentar
Zpurs Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg har også den svenske versjonen og kjører win2k. Ikke helt fornøyd med at det er så mye tulliball med slike spill. Hei! saa at du ogsaa hadde den svenske versjonen, men faar du spillet til aa funke da?? Skal man da sette instillinene til svensk ?? beklager, at det ble litt merkelig skrevet, men jeg spiller demoen av nfsu naa derfor er tastaturet engelsk... mvh Kjetil Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 (endret) Jeg satte tastaturet til Engelsk(US). Da virket det, så skrudde jeg det tilbake til norsk, og jeg kan fortsatt spille. Skjønner egentlig ikke hva EA driver med når de selger slike spill som kunne trengt litt finpuss for å fungere normalt. Sliter fortsatt med tåke på skjermen, så om noen har et bra tips så kom med det. Omega driveren funket ikke.... Endret 3. desember 2003 av Huggorm Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Jeg satte tastaturet til Engelsk(US). Da virket det, så skrudde jeg det tilbake til norsk, og jeg kan fortsatt spille. Skjønner egentlig ikke hva EA driver med når de selger slike spill som kunne trengt litt finpuss for å fungere normalt. Sliter fortsatt med tåke på skjermen, så om noen har et bra tips så kom med det. Omega driveren funket ikke.... Har du lest readme fila ? Kan være det står noe på troubleshooting sida. BTW .. kanskje du har påslått noe motion trails greier i video oppsettet også. (Inne i NFSU menynen) Lenke til kommentar
Håkon D Sandt Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Leste den nå. Der stod det: Det finns några kända problem med drivrutinerna för ATI Catalyst 3.8 på avancerade Radeon-kort. Om NEED FOR SPEED UNDERGROUND inte fungerar eller grafiska konstigheter uppträder när du använder de här drivrutinerna kan du försöka med att installera version 3.7 i stället. Reinstalerte 3.7 og alt er bare fryd og gammen. Ingen tåke lenger og den henger seg ikke lenger. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hvordan skifter man i språk i spillet? Jeg har aldri kunnet velge det og jeg har svensk Lenke til kommentar
ewt Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Dere trenger ikke sette tastatur til engelsk, det er bare instilling for region og språk som trenger å stå på engelsk (USA), hvis dere har den amerikanske utgaven. Nei, jeg kjøpte ikke spillet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå