Tim Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Vel, har slitt så mye på knottene under min Logitech MX500 mus at den subber på plastikken:P Kan jeg kjøpe Mouse-skates så er problemet fiksa? MVH TIm Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeppers! Har ikke prøvd de, men det er jo det dem er for Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvis du ikke gidder å kjøpe noe nytt så kan du bruke sånn gjennomsiktig teip i stedet for. Men mouseskates er nok mye bedre da... Lenke til kommentar
Tim Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Da blir det Skatez og en stor Icemat, hva er størst av Icemat og Funk1030? Lenke til kommentar
Magsf Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 jeg vil tro fUnc.. kameraten min har icemat og den er fæl og ikke så digg (synes jeg(.. Jeg har en fUnc selv og du aner ikke hvor godt musa liker seg der Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 fUnc = Teflontape skal visstnok funke, husker jeg. Ikke at jeg vet hvor man får kjøpt ren teflontape. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Hadde nok valgt Func ja Lenke til kommentar
cairn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) det er cirka... 2-3 millimeter forskjell i stoerrelse paa func/icemat (baade bredde og lengde). (da regnet paa selve flaten man bruker musen paa, ikke inkl. 'gummien' rundt func'n. Endret 5. desember 2003 av cairn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå