msh Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei hvordan funker Dual channel?Da snakker jeg om ram,ikke cpu.Hvilken type ram må du ha?Hvilken oppsett?Går det ann å blandet ram hastighet?eller må man ha helt identisk ram brikke for at dual channel skal funke?Jeg har f.eks 333mhz ram brikke.Jeg skal kanskje kjøpe 400mhz ram brikke fra samma produsent,kan jeg da kjøre den i dual hastighet? Lenke til kommentar
msh Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Hmm.Er det ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Dette har det vært spurt utrolig mye om på forumet før, så du får vite alt du trenger + litt til hvis du bruker søkefunksjonen. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 For å kjøre dual minne, så må brikkene være like. Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Vil nå si at har du muligheten til å kjøpe dualpacks med ram så er det det beste. Har en kompis som forøkte med 2 forskjellig ram prod. og fikk problemer med dualchannel. Har twinmos twister 4000, og de funker glimrende. Det eneste problemet med dem (er egentlig et stort problem) er at man ikke kan kjøre aggresive timings på dem. da kræsjer de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå