Moerk Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Indre Efjord. E6 mot syd. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 V2 for meg. Det stikker opp en busk i forkant som du kan klone bort. Godt komponert. Setter pris på din ærlighet i kommentarene. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Vakkert vinterland - liker vinklingen. mvh Torhild Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 V2 for meg. Det stikker opp en busk i forkant som du kan klone bort. Godt komponert. Setter pris på din ærlighet i kommentarene. Mvh Gunnar La faktisk ike merke til den busken. Jeg har forsøkt å klone den bort i en V3. Samtidig har jeg gjort noen små endringer i lys og kontraster. Man kan spørre seg om hva som er riktig eller galt. Hva som blir faciten på dette kommer vel mye an på øyet som ser. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Vakkert vinterland - liker vinklingen. mvh Torhild Takk skal du ha Torild. Jeg liker at bildene gjengir omgivelsene på en måte som gjør at en føler seg midt inne i dem. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Et flott stykke norge. Ser ut som V2 faller best på min skjem. mvh Ibn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Et flott vinterpanorama , likte best v2 - Jeg synes lyset var best i den versjonen , den kunne ha blitt brukt som postkort . Busken er så mørk at den ikke tar noe oppmerksomhet i størrelsen vi ser på pc'en Det er først når vi forstørrer bildet at busken blir godt synlig , men da blir jo også det lettere å se at det har vært klonet bort noe . Valgets kvaler altså ! Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Flott vinterlandskap. Mvh Leif Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Flott vinterlandskap. Mvh Leif Jeg må innrømme at i omgivelsene her er lett å finne gode landskapsmotiver. Jeg er vel heldig sånn sett. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Beklager at jeg skrev navnet ditt feil i mitt svar til deg Torhild. Nå er vel dette rettet opp igjen forhåpentligvis. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Et flott stykke norge. Ser ut som V2 faller best på min skjem. mvh Ibn Nordland er vel kanskje det flotteste stykket av Norge. Regner med at spesielt du er enig i det? Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Flott vinterlandskap. Mvh Leif Jeg må innrømme at i omgivelsene her er lett å finne gode landskapsmotiver. Jeg er vel heldig sånn sett. Mvh.Oddvar Ja du er heldig, og slik er jeg, med flott øya med mange flotte fugler Mvh Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg