Frugy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Men når det er sagt så har tråstarter bare 5 poster, og alle går ut på å klage på komplett, så jeg vet ikke helt jeg Ja, bare 5 poster. Det betyr bare at han er en ny bruker. Jeg har ikke mange posts for å si det sånn jeg heller. Jeg leser mye på forumene. Han har fått en dårlig erfaring med komplett, slik er det. Alle kan jo gjøre feil. Jeg har blitt "brent" før når jeg handlet på komplett. Trådstarter : SNAKK MED DEM!!! Lenke til kommentar
cpy Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 hei! jeg har kjøpt meg pc på komplett i tr.heim og merket at d manglet 2 skruer i hovedkortett! dette er rett og slett dåli arbeid!når jeg skulle ta ut men minnet så bøyde hk seg som medførte at den ene slotten til minnet ble fucka! mvh MisTaH Hvordan i all verden klarer du bøye et HK av å ta ut minnet? Det krever INGEN kraft overhodet, og jeg tviler på den <0.5 cm høyden som er mellom festeplate og HK er nok til at du får bøyd et hk plate med mindre du hadde overhodet ingen peiling på hva du gjorde. Altså skulle du nok neppe vært inni pcen din overhodet. Jo, det går an............. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 manglet det to skruer? her trodde jeg det var noe seriøst gale, også kommer du med to skruer? nei, dette har ikke overbevist meg å ikke handle komplett ihvertfall.. Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 Hvordan du klarer å bøye et hovedkort lurer jeg svært på.... Du kunne kanskje ha skrevet en bok om det ? Lenke til kommentar
obelis23 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Hei, har kjøpt meg en bærbar PC på komplett.no i september 2013..Har nå oppstått problemer med pc skjermen mens jeg satt og såg på TV. PCen stod på bordet og har ikke hatt noe kontakt med noe annet enn bordet i stillestående 10 minutters stund.. Etter de 10 minuttene for jeg på datan. Og når jeg gikk inn på såg jeg det var noe problemer med skjermen, på høyre siden av skjermen er det skurrette og kan ikke se noe som helst på minst 20 CM bort over.. vil gjerne legge inn klage på det her og forventer svar og hvordan og om jeg kan klage på det her.. dato idag er 06.04.2014 Så svar om jeg kan gjøre noe med dette i så fall få tilbake pengene/gratis operasjon på skjerm/ny data! Takk for meg! Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Gratulerer med å rable i en tråd som er over 10 åt gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå