Gå til innhold

klage på komplett!

Anbefalte innlegg

hei! jeg har kjøpt meg pc på komplett i tr.heim og merket at d manglet 2 skruer i hovedkortett! dette er rett og slett dåli arbeid!

når jeg skulle ta ut men minnet så bøyde hk seg som medførte at den ene slotten til minnet ble fucka!

mvh MisTaH :angry::(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei! jeg har kjøpt meg pc på komplett i tr.heim og merket at d manglet 2 skruer i hovedkortett! dette er rett og slett dåli arbeid!

når jeg skulle ta ut men minnet så bøyde hk seg som medførte at den ene slotten til minnet ble fucka!

Du får ta deg bryet med å klage da ;)

Og så holder vi komplett.no ute av denne tråden, ok.

Lenke til kommentar

Hvordan i all verden klarer du bøye et HK av å ta ut minnet? Det krever INGEN kraft overhodet, og jeg tviler på den <0.5 cm høyden som er mellom festeplate og HK er nok til at du får bøyd et hk plate med mindre du hadde overhodet ingen peiling på hva du gjorde. Altså skulle du nok neppe vært inni pcen din overhodet.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke Komplett.no, men (husker ikke hva selskapet heter), sry for den...

Å bøye et hovedkort, fordi skruene mangler, vil jeg si at nesten er umulig, siden du alltid presser nedover når du fester minnebrikke. Så klart, hvis skruefestene, de som hovedkortet "ligger" på også er borte, ville jeg tatt med kortet tilbake der du kjøpte det,

Lenke til kommentar

Mener ikke å være slem mot deg, men det virker ikke som du har særlig greie på datamaskiner... ikke nok til at du burde rote inni de ihvertfall.

Ta med maskinen til Komplett eller Datakjeden eller hvor du nå har kjøpt PC'n, og spør om de kan fikse problemet.

Har du i det hele tatt hatt kontakt med Komplett/Datakjeden/Whatever etter at problemet oppsto? Eller har du bare slengt dritt om de på forumet, og ikke tør å konfrontere butikken med problemet så de har en sjangs til å rydde opp før du sprer dritt...

Virker ikke som du er så gammel, så jeg skal ikke terpe for mye på det. Nå vet du det til en annen gang.

Lenke til kommentar

Hvordan i huleste klarte du å ødelegge en minne port slik?. Brukte du skrutrekker?

Er nå på min 3 pc fra komplett og har fortsatt ingenting å klage på.

Og du klager over 2 skruer?

Sskal du ha en pc som du kan være stolt av så kjøper du delene og setter den sammen selv. Ber du komplett om å sette den sammen så for du be dem om å skifte rammen og. De gjør ting på sin måte og du gjør ting på din.

Ligg unna komplett. de eier

Lenke til kommentar

sorry, men du kan ikke bare skylde på komplett her.. for det første gjør det sjeldent noe at det mangler 2 skruer (kommer ann på hvor de to skruene mangler).. men det at du har klart å fucke opp minne slotten er ihvertfall ikke komplett sin feil!

Lenke til kommentar

*forsvare mistah litt her* når man putter inn minnet er man jo faktisk nøtt til å bruke "bittelitt" kraft og når det mangler skruer på hele venstre siden medfører jo det at hovedkortet bøyes tilbake. Og kan folk slutte å si at Komplett har skjiftet navn til Datakjenen osv, FØR het det Komplett og når man skriver noe om det NÅ betyr ikke at det er Datakjeden fordet.

"tenk litt på det dere"

mvh BalleMann

Lenke til kommentar

Nå må dere slappe av litt.

Om der er slik at de har solgt ham en pc uten å ha festet hovedkortet skikkelig så må det være lov å klage på det.

Elller er det slik at å klage på komplett ikke er lov på dette forumet? Virker som at hver gang noen har noe å si om komplett, og det ikke er positivt, så flamer dere trådstarter så til de grader.

Men når det er sagt så har tråstarter bare 5 poster, og alle går ut på å klage på komplett, så jeg vet ikke helt jeg :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...