eriknor Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Den gamle gyngestolen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Her har det nok vært gynget en hel del :-) Godt komponert med stolen i det gylne snitt. Jeg tror jeg ville klonet bort den andre stolen. Hadde to slike i et gammelt hus på landet som jeg solgte, og de gikk selvsagt med i salget. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 En gammel gyngestol flott gjengitt i lyset fra vinduet , Den andre stolen er så mørk at den ikke stjeler oppmerksomhet fra gyngestolen , den passer fint sammen med bordet . Det jeg ville gjort er å beskjære litt i topplinjen slik at den lille lyse trekanten og den lille hvite flekken til venstre for bjelken forsvinner . Alec Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Takk for tilbakemeldinger. Den lille trekanten var veldig sjenerende, ja. Hvordan kunne jeg ikke se den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg