Hublit Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hallaaao. Okei så jeg skulle koke noen egg, plutselig hører jeg noen veldig lyse pipe lyder(type brannalarm pip) kommende fra platetoppen, fulgt av et lengre høyt pip ca 5 -7 sekunder. Nå går ikke platetoppen på, og den lager en slags raslende svak lyd hvert 4 sekund. Som om den er på men ikke fungerende, jeg aner ikke hva som har skjedd. Var verken noe væske på platetoppen eller noe lignende før dette skjedde. Noen som har peiling på hva som skjer? Thaaanks. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hvilken platetopp gjelder det. Dagens dingser har ofte fancy feilkoder i form av lyd. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Har du komfyrvakt? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Sjekk bruksanvisningen angående feilkoder. Hvis det ikke hjelper: Er den under 5 år, kontakt selger/leverandør/verksted. Er den over 5 år, kjøp ny. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Om du har komfyrvakt så kan batteriet ha gått tomt. Og da kobler den ut strømmen på toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå