Emil C. Fredhammer Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Hoppbakken på Gimle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 "Krattet foran hoppbakken på Gimle", kunne du kalt bildet ditt. Vi ser jo nesten bare overennet. Himmelen er nydelig blå, men du har ofte for mye himmel i bildene dine (noe jeeg også kan ha en tendens til, tror jeg) Jeg har også et Nikon d5100 kamera som tar meget gode bilder, men har for tiden lånt det bort til en nevvø som er en ivrig bruker av kameraet. Jeg håper at du i tiden fremover fortsetter å sende mange bilder til bildekritikken. Vennlig hilsen. Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Jeg ville valgt et annet ståsted for å få mer fokus på hoppbakken. Ellers enig med Oddvar om litt for mye himmel. Stemningsfullt i blåtimen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Ok.Takk begge to for kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg