AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Han jeg har holdt på med i 3 mnd nå er yrkessjåfør, og skal kjøre i hele påska. Jeg sa til han at jeg vil savne han og sexen vår i påska, og da sa han at jeg kunne bli med han i traileren. Og da lurer jeg på, er dette noe jeg burde gjøre? Jeg trives forsåvidt på veien, men hvordan er det å sove/ha sex i en trailer? En annen ting som slo meg er hygiene, jeg er avhengig av å få tatt meg en dusj og vaske håret daglig. Er veldig usikker på om jeg skal bli med han eller ikke. Anonymous poster hash: a13e6...e62 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Han jeg har holdt på med i 3 mnd nå er yrkessjåfør, og skal kjøre i hele påska. Jeg sa til han at jeg vil savne han og sexen vår i påska, og da sa han at jeg kunne bli med han i traileren. Og da lurer jeg på, er dette noe jeg burde gjøre? Jeg trives forsåvidt på veien, men hvordan er det å sove/ha sex i en trailer? En annen ting som slo meg er hygiene, jeg er avhengig av å få tatt meg en dusj og vaske håret daglig. Er veldig usikker på om jeg skal bli med han eller ikke. Anonymous poster hash: a13e6...e62 Mange rasteplasser, terminaler osv har dusjfasiliteter for sjåførene. Men det kommer jo an på hvor dere skal kjøre. Og størrelsen på senga i hytta på traileren typen din skal kjøre kan ikke vi gjette oss til. Så... spør han? Anonymous poster hash: e63da...a73 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) hvis du ikke er veldig prippen av deg, tror jeg du får en kjempe fin men annerledes opplevelse. Se på det som en liten ferie / stueforandring så får du samtidig se hvordan han har det på jobb Dusj mat sex og hvile blir det bra med også ingenting å kvi seg til. Endret 25. februar 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) If the trailer is rockin', don't come a-knockin'. Det finnes mye fine våtservietter som gjør susen. Hvis dere skal ha sex i forsetet, unngå førersiden. Endret 25. februar 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 (endret) hvis du ikke er veldig prippen av deg, tror jeg du får en kjempe fin men annerledes opplevelse. Se på det som en liten ferie / stueforandring så får du samtidig se hvordan han har det på jobb Dusj mat sex og hvile blir det bra med også ingenting å kvi seg til. Om man er 'avhengig av å dusje og vaske håret daglig' så er vel 'ikke veldig prippen'-toget gått for en stund siden... Til trådstarter: Bli med ham og lev litt. I verste fall får du en dårlig påske - i beste fall kan du finne ut at en del livsnødvendigheter ikke er så nødvendige likevel og at en kan ha det mye moro om en ikke bekymrer seg så mye og bare tar en sjanse eller fem. Skulle det bli helt uutholdelig, så finner du sikkert en buss eller et tog hjem. Endret 25. februar 2017 av Zork Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Går an å planlegge ruten sånn at dere kan ta inn på hotell, for han må jo uansett hvile i 11 timer i døgnet? (Usikker på døgnhvile) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Det er absolutt INGEN som trenger å vaske håret hver dag. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2017 Det er absolutt INGEN som trenger å vaske håret hver dag. JO, jeg. Jeg vil være ren og lukte godt for han. Hadde følt meg usexy om jeg skulle ligget med han uten å ha tatt en dusj tidligere på dagen. Vi knuller i snitt 3 ganger om dagen så det er ganske opplagt at det blir sex daglig på denne turen. Men han sa til meg i går kveld at vi kan svinge innom bensinstasjon m dusj hver dag så da ordner det seg^^ gleder meg:D Anonymous poster hash: a13e6...e62 Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 26. februar 2017 Del Skrevet 26. februar 2017 Du er vel klar over at å vaske håret hver dag både er unødvendig og skadelig for håret? Men OK. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Kanskje hun/han tenker på underlivet mer enn håret, når han/hun vil dusje hver dag. Anonymous poster hash: 6db24...42f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Kanskje hun/han tenker på underlivet mer enn håret, når han/hun vil dusje hver dag. Anonymous poster hash: 6db24...42f Det står rimelig klart spesifisert hårvask i post en. Anonymous poster hash: e63da...a73 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Kanskje hun/han tenker på underlivet mer enn håret, når han/hun vil dusje hver dag. Anonymous poster hash: 6db24...42f Det står rimelig klart spesifisert hårvask i post en. Anonymous poster hash: e63da...a73 Har sikkert hår der nede 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Tror ikke hu starta tråden for å få hygienetips.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Tror ikke hu starta tråden for å få hygienetips.. "Hu"? Hvem kan si at dette ikke er en mann? Vi lever i 2017. Anonymous poster hash: 6db24...42f 1 Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Har lastebilen EURO-6 motor? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Tror ikke hu starta tråden for å få hygienetips.. "Hu"? Hvem kan si at dette ikke er en mann? Vi lever i 2017. Anonymous poster hash: 6db24...42f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Okei GLEM det jeg sa om hårvask da. Jeg har funnet en fyr jeg liker og jeg vil gjerne være søt og deilig for han til enhver tid. Og da holder det ikke bare å dra over med en våtserviett, synes jeg Anonymous poster hash: a13e6...e62 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 Har lastebilen EURO-6 motor? ? you tell me, jeg kan ikke det døyt om trailere, han kjører semitrailer og vi skal forhåpentligvis pule i den hver dag<3 Anonymous poster hash: a13e6...e62 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Mulig dere kline vilt, hvem vet. Endret 28. februar 2017 av toth 2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Mulig dere kline vilt, hvem vet. Hvorfor høres det så forbanna kjent ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå