Petter Lønningen Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Scifi-racing, en ridder med en spade og Nintendos nye hjernetrimspill er på vei til Nintendos nye konsoll.Flere spill klare til Nintendo Switch-lanseringen Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Fast RMX bruker og HD rumble som er noe jeg gleder meg til å teste ut. Kjipt Zelda ikke utnytter den. 3 Lenke til kommentar
Jedi Jordal Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Fast RMX ser unektelig bra ut. Gleder meg 1 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Tenker jeg må Fast RMX - trodde først det F-Zero Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Elsker WipeOut serien så dette blir helt sikker bra Lenke til kommentar
svenka Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Nå begynner vi å snakke bra utvalg av spill på lansering Er dog spent på om Xenoblade Cronicles 2 rekke å havne på hylla i år...Noen som vet hvor lang tid de har brukt på å utvikle det spillet? Endret 28. februar 2017 av Svends1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Her var det ikke mye spennende ved release gitt.. Er glad for at Zelda kommer til Wii U merker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå