Gå til innhold

Palme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott palme du formidler her rett fra kameraet, godt komponert. Lengter tilbake til palmene, bestilte derfor tur til Tenerife etter VM på ski. God helg! Mvh Gunnar

Voldsomt så du farter rundt omkring da! :D

Skulle ønske jeg også hadde tid til slikt. Jeg får nøye meg med småturer i nærmiljøet jeg, og det er jeg flinkt til. ;)

Takk for fin kommentar Gunnar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Går ut fra at dette er fra den lokale jungelen i heimen.

Så da er der ikke skumlere dyr enn evt. noen små edderkopper .

Fin bruk av stor blenderåpning samt vanndråpene som et ekstra krydder til bildet .

PS Det skjedde igjen - skrev kommentaren og trykket på "post" så låste det seg og kommentaren ble ikke registrert . Jeg blir så forb...lei av å skrive kommentarene flere ganger .

God helg

Alec

Lenke til kommentar

Fin bruk av stor blenderåpning samt vanndråpene som et ekstra krydder til bildet .

PS Det skjedde igjen - skrev kommentaren og trykket på "post" så låste det seg og kommentaren ble ikke registrert . Jeg blir så forb...lei av å skrive kommentarene flere ganger .

God helg

Alec

Henger meg på Alec her. Jeg bruker nesten bare mobil når jeg kommenterer og plages så mye med dette. Det gjør at de kommentarer som kommer inn, i de fleste tilfelle er forkorkortet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

God helg

Alec

God helg

Alec

Henger meg på Alec her. Jeg bruker nesten bare mobil når jeg kommenterer og plages så mye med dette. Det gjør at de kommentarer som kommer inn, i de fleste tilfelle er forkorkortet.

Hei begge to,

jo da dette er et kjent problem. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Kan være lurt å kopiere teksten før man poster, spesielt hvis man har skrevet en lang og gjennomtenkt kommentar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...