Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Operataket Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Kjempekult bilde dette! Flott komponert, fine farger og godt at det kom noen personer beleilig inn i søkeren når du knipsa Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Kjempekult bilde dette! Flott komponert, fine farger og godt at det kom noen personer beleilig inn i søkeren når du knipsa Jeg måtte vente noen minutter på disse personene som jeg synes må være med her. Takk for god tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Bra komp, dette! Bra du ventet på de folka, da! Slikt liker jeg, ja! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Bra komp, dette! Bra du ventet på de folka, da! Slikt liker jeg, ja! Kompen hadde jeg tenkt ut på forhånd, så jeg var litt heldig med akkurat disse to. Savnet litt kamera og objektiv som blir liggende hjemme i Kristiansund, da jeg reiser lett med verdens minste speilløse og matchende objektiv, men det går jo litt ut over kvaliteten:-). Takk for tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Bevisst timing vil jeg påstå, uten disse to ville bildet fått et helt annet utrykk. Dertil har du fått dem helt riktig plassert, både i retning og avstand. Man skulle nesten tro at denne scenen var arrangert, hvilket jeg dog ikke tror. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. februar 2017 Del Skrevet 25. februar 2017 Forsøker igjen , forrige forsøk kom med på siden men nå så jeg at det var vekk . F...n som det irriterer . Flott komponert med et fint utsnitt , og med de to personene i bakgrunnen som kronen på verket . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Bevisst timing vil jeg påstå, uten disse to ville bildet fått et helt annet utrykk. Dertil har du fått dem helt riktig plassert, både i retning og avstand. Man skulle nesten tro at denne scenen var arrangert, hvilket jeg dog ikke tror. Mvh.Oddvar Det er alltid en del folk på taket, tok 3 eksponeringer, disse passet best. Takk for kommentaren! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2017 Forsøker igjen , forrige forsøk kom med på siden men nå så jeg at det var vekk . F...n som det irriterer . Flott komponert med et fint utsnitt , og med de to personene i bakgrunnen som kronen på verket . Alec Takk Alec.! Jeg har enkelte ganger gitt opp, dette var særlig under utenlandsoppholdet i julen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg